Am mers până la aeroport, acolo am coborât împreună cu Narin. Aveam avion în 15 minute. De obicei îmi place să las timpul să se scurga cand e vorba despre zborul cu avionul pentru că nu-mi place sa stau și să mă imbrancesc cu toți oamenii aceia.
-Haide Narin, vom ajunge foarte repede nu trebuie să îți faci griji.
I-am spus așa pentru că ea mereu de simțea rău când călătorea cu avionul.
-Trebuie sa te gândești că avionul este cel mai sigur mijloc de transport.
Narin râse la mine înfundat și aplecă privirea.
-E ok Özlem nu trebuie sa te stresezi atât cu mine până la urmă sunt o persoana matura. *mi-a zis asta cu un râs forțat părea*Am grăbit pasul până la avion am călătorit 2 ore și când era pe aproape am împinși brusc pe Narin de umăr , ea tresărise pe sine că s-a speriat de brânca mea.
-Haide Narin mai e putin.!
-Am ajuns?
-Da! Hai mergem direct la mine acasă!Am coborât din avion și am mers la mașina mea pe care o lăsasem când am venit în Londra.
Narin de opri în loc , inspiră adânc de vreo 2-3 ori cu ochii închis. M-am speriat am crezut că i-am venit rău însă i-am intrat în rol oprindu-ma în loc , punadu-mi mâinile în sân și privind spectacolul.
Din când în când mai făcea cate un pas mărunt și îi puteam observa chipul luminat și fericit. Până acum 3 ore era tristă și îndurerată. Vazand-o așa parca mi-a mai înveselit și mie starea.
Am mers lângă ea , m-am ridicat puțin pe vârfuri și i-am șoptit timpanului :
-Da mergem Cenușăreas-o avem treabă....
A scuturat ușor din cap , privi în jur și începu cu pași mărunți. Ochii îi erau împăienjeniți și roșii că și cum ar fi stat o noapte întreagă trează și abia de trezise. Am mers grăbite spre mașină .
-Aceasta este mașina ta?
-Da , o mica achiziție . *îi zic eu ironic , ghiomtind-o cu cotul*În drum spre casa mea o întreb pe Narin:
-Ce s-a întâmplat cu tine atunci când am ieșit din avion?
-Stii? Nu am mai venit în Instambul aproape de 4 ani. Mi-a fost atât de dor sa simt mirosul lui și adierea caldă și fina a vântului....................................................................
CITEȘTI
Regina Detronată
RomanceCea mai frumoasă femeie calatoreste si se distreaza. Ispiteste barbatii fara nicio retinere deoarece nu are niciun partener stabil. E inabordabila si usor te face din vorbe. O descrie delicatetea si feminitatea pe care o afiseaza ori unde merge do...