I. BÖLÜM

1.3K 5 0
                                    

Kim inanır ki karşılıklı aşka? Anladım ki, bu devirde seni seveni seveceksin. Hiç değilse bir kişi mutlu olsun aşk konusunda.

Benim adım Hande. Aslında hayatım diğer insanlardan farksız. Ailemden Sadece Annem var. Adı Melek. Kendisine tamamlayan bir ad koymuşlar ona. Bir arkadaş grubum var kızlı erkekli karışığız. Çoğunun sevgilisi de var ama ondan önce adlarını söylemek istiyorum. Buğra, Ertuğ, Simge, Kerim, Pelin, Merve, Uzay, Deniz. Evet kalabalık olduğumuzu biliyorum. Ama inanın hepsi kardeşim diyebileceğim kadar yakın insanlar.

Evet çok yakın olduğumuz doğru ama içlerinden yediğimiz içtiğimiz ayrı gitmeyen. Sabah benim giydiğimi akşam dışarı çıkarken onun giydiği kadar yakın olduğum arkadaşım Pelin. O' nun yeri ayrı bende.

Unutmadan diğer arkadaşlarımın sevgililerini de söyliyim:
Buğra'nın sevgilisi, Elif şeker mi şeker bir kız ama bizim grubu pek sevmez. Ya da ben öyle hissediyorum. Uzay'ın sevgilisi, Ece, Kerim'in sevgilisi, Selin diğerlerinin sevgilileri yok zaten.

Peline gelirsek, Pelinin sevgilisi değil sevdiği var. Onu herşeyden çok seviyor. Hatta benden bile çok. Ben daha kim olduğunu görmedim bile. Evet doğru. Bana o kadar yakın olan arkadaşımın kimi sevdiğini daha görmedim. Benden dahi Devlet sırrı gibi saklıyor. Bazen yakalıyorum onu,
geceleri ağlamalarını, sürekli dalıp gitmelerini hatta bazen ne yaptığını bile bilmiyor. Geçen gün elini kesmiş onu düşünürken. Ben gördüm eli avucu kan dolmuş hala haberi yok. Aslında inkar ediyor ama ben biliyorum.

O çocuk çok şanslı olmalı. Bu kadar sevilmek milyonlarca insanda bir rastlanılır bir durum.
Beni sorarsanız, Evet bir sevgilim var. Beni çok seviyor ama benim onu gerçek anlamda sevdiğim söylenemez. Benim gerçek anlamda şimdiye kadar kimseyi aşk konusunda sevdiğim söylenemez aslında.

SEVGİLİ EniştemHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin