Adam.

56 2 0
                                    


  Adam bana karsi bir hayli ilgiliydi beyler surekli halimi hatrimi soruyor atlatacaksin merak etme diyordu, daha evvelde cinnilere musallat yaktirttigindan bahsediyordu ve kuludan tamamen kurtulmus bir sekilde doneceksin diye konusuyordu. Zirvalik tabii ki. Neyse beyler biz babamla disari ciktik onlar evde kaldilar geziyoruz kendimizce, bu arada da sık sık annemi imami ve haci efendiyi arayip bilgiler veriyoruz. Herneyse, babam o adama guveniyor musun diye sordu. Hangi adama anlamadim dedim, bugun gelen adam işte, hoca efendinin arkadasi bana pek tekin gelmedi hosuma gitmedi dedi. Bende pek hoslanmadim ancak hoca iyi diyorsa iyidir baba dedim. Haklisin dedi, aksama kadar dolandik etrafta aksam eve geldik, hemen yemegimizi yedik. Yemekten sonra hoca ve arkadasi ayaklandi, nereye diye sorduk, arkadasinin evinde yapacaklarini bu isi, bizim evde kalmamizi, gelmemize gerek olmadigini soylediler ve gittiler .Gece gec saatlere kadar bekledik donmelerini. Donmediler. Saat sabaha karsi 4 gibi uyuyakaldik babamla beraber. Ruya gordum bu sefer, ruyamda bana delirmiscesine kizgin bi bicimde bakiyor ve saldiriyor, o sirada uyaniyorum. Aliskinim artik. Ezanla uyaniyorum iste. Ezan okunduktan sonra namaz kildim ve geri yattim, bu arada hocaya baktim hala gelmemislerdi. Ertesi sabah 10 gibi kalktim, ben kalktiktan hemen yarim saat sonra geldi, ama permeperisan yorgun ve suratsiz bir sekilde. Ne yaptiniz diye sordum. ne yazikki uzgunum yaktirmayi kabul etmediler dedi. Ayrintilarini soracaktim cok yorgunum hic uyuyamadik diyip yatmaya gitti.   

9 yılHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin