kendimize gelmeye calistik, babam surekli sayikliyor oglum delirdi hastaneye gidecegiz, rezil oldum elaleme diye. annem en sonunda bi sinirlendi. babama hayatinda yapmadigi atari yapti beyler. herseyin sorumlusu benim, benim yuzumden diye. babam saskina dondu, ne demek senin yuzunden diye. oturduk beyler anlattik herseyi, egrisi dogrusu eksiksiz herseyi. babam hic bi tepki vermedi. hemde hic. tek kelime edemedi adam. 1 saat cit cikmadi adamdan. napicaz o halde dedi? napicaz? hastaneyi unut dedi annem. hocaya gidicez, o kadini bulucaz napti ne etti kurtulucaz. tamam dedik. o gun ne babam ise gitti ne de ben okula gittim. normalde evimizi temizlemeye kadinlar gelir. kimse anlamasin diye hep beraber ucumuz temizledik odayi, kediyi kaldirdik, nevresimleri attik, etrafi duzenledik. babam git abdest al namaza gidicez dedi oradan da cami hocasina danisicaz. tek bir itirazda bulunmadim. peki baba, nasil istersen. gittim abdestimi aldim, ben ciktim banyodan babam girdi abdestini almaya, o sirada annemle konustum. ben babamla camiye gidecektim, biz camideyken annemde o kadini bulmaya calisacakti arkadaslarindan. annem bunu soylediginde sasirdim beyler, nasil yani dedim. eve aldigin kadinin adresini telefonunu nasil bilmezsin? herkes temsili isim temsili isim diyor ama ben gercek isim veriyorum panpalar ne olacak 60 yasindaki kokos kariyi mi bulacaksiniz, nebahat teyze vardi bizim annemin arkadasi. ciban basi oymus zaten annemin aklina nebahat teyze sokmus bunlari. çingen kariyi da o taniyormus iste. nebahat teyzeyi arayip ondan ogrenecek. tamam dedik. babam cikti, hazirlandik gidiyoruz .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
9 yıl
Mistério / SuspenseÜrkütücü geçen 9 yılım. Okurken bana hak vereceksiniz. (Çabuk korkanlar gece okumasın)