Bölüm3 "İlk Gün"

65.4K 240 3
                                    

Dııırr dırrrr... Ahh yine o korkunç alarm sesi.Yatakta oturup mal mal duvarı izledikten sonra hemen banyoya girip duş alıktan sonra kahvaltı hazırlamak için aşağıya indim.Yine o muhteşem kahvaltımı hazırladıktan sonra Sezgi'yi çağırdım.
"Sezgiiiii kalksanaa kız-"
"Tamam be ne bağrıyon kalktık işte.Oo yine döktürmüşsün gece hanımm"
"Teşekkür ederim." dedim ve hemen kahvaltıya başladım ilk günden işe geç kalmak istemiyordum.Kahvaltıyı sessiz bir şekilde yapıp kalktım sofradan.
Yukarı çıkıp dolabıma baktım ne giysem acaba diye düşünüp durdum ve gözüme yeni aldığım elbise çarptı(multimedya).Hemen giyinip makyajımı yaptım.Kendime aynada öpücük attıktan sonra dün galeriden aldığım arabaya bindim.30dk sonra Kılıç Holding'in önündeydim.İçeri girerken bi heyecanlanmadım değil.Çünkü o ela gözler her önüme geldiğinde kendime hakim olamıyorum.Ben bunları düşünürken asansöre binmiştim bile.Hemen Aras beyin olduğu kat numarasına basıp çıktım.Hızlı bir şekilde Aras beyin odasının önüne geldim ve kapıyı çaldım.Aras beyden gel komutunu aldıktan sonra içeri girdim.Odayı bir süzdüm.Kendi masasının çaprazına bir çalışma masası koydurmuştu.
" Gece bu masa senin masan hemen işe koyulmalısın çünkü 9 dosyan var ve hepsine bir göz atmalısın vergilerde bir sorun varsa falan bunları not almalısın,hadi çabuk ol" Ne! 9 dosya mı? Hepsine Nasıl göz atıcam ki! 
"Size de günaydın Aras bey " dedikten sonra masama oturdum ve önümdeki dosyalara bi göz attım.Vergilerdeki bazı sorunları ve anlaşmamız gereken firmaları yazdım ve Aras beye teslim edip yerime oturdum.Tam notlarımı incelerken kapı çaldı o ve??

Sizce kim gelmiş olabilir?
Bu arada 1k olmuşuz çok teşekkür ederiz 😄❤️

ŞehvetHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin