Hoofdstuk 4

3.9K 196 20
                                    

The Alpha?! Ik kijk de Alpha verschrikt aan. "I-ik moet terug naar de paleis." Ik probeer me los te rukken. Hij verstevigt zijn greep op me. "Je gaat nergens heen. Je bent van mij." Hij tilt me op in bruidsstijl en loopt naar een enorme villa. "Ik moet echt terug naar de paleis!" Roep ik. "Dan breng ik je er straks wel heen." Hij opent de deur en brengt me naar boven. "W-waar gaan we h-heen?!" Ik probeer me los te maken. "Naar mijn kamer." Hij legt me neer op zijn bed en komt op me liggen. Ik duw hem van me af. "Wat doe je?!" Ik kijk hem boos aan. "Ik wou je marken." Ik kijk hem nog bozer aan. "ZONDER MIJN TOESTEMMING?!" Hij kijkt me verveeld aan. "Natuurlijk, ik ben een Alpha. Ik heb geen toestemming nodig." Hij is zo arrogant! En knap! Focus Laurel! "Nou ik ben de wolvenprinses! Dus je hebt wel toestemming nodig!" Ik sta op en loop naar de deur. "Je mag dan wel de wolvenprinses zijn, maar ik heb de sterkste roedel van de wereld." Hij loopt naar me toe en duwt me tegen de muur. "Dus?" Hij kijkt me verbaasd aan. "Ben je niet bang dat ik je van je troon ga stoten?" Ik duw hem weg. "Het gaat je toch niet lukken." Ik ren zo snel als ik kan naar buiten. "Noëlle! Waar ga je heen?" Roept Paris. "Naar de paleis!" Roep ik terug. Ik transformeer en ren richting de paleis.

De poortwachters laten me gelijk binnen. "NOËLLE!" Mijn vader komt naar me toe. Ik transformeer en geef hem een knuffel. "Sorry voor alles Noëlle. Toen je stiefmoeder zei dat je was gevlucht met een zak geld, geloofde ik haar niet. Maar toen je zelfs wegvluchtte voor onze wachters begon ik te twijfelen. Het spijt me heel erg." Mijn vader knuffelt me stevig. "Het is al goed pap. Waar is mijn stiefmoeder?" Ik kijk naar de paleis. "Ze is in haar kamer. Hoezo?" Me vader kijkt me verbaasd aan. "Breng iedereen naar het plein. Ik wil namelijk iets zeggen." Mijn vader knikt en roept een paar bewakers. Ik loop alvast naar het plein. Iedereen kijkt me verbaast aan. "NOËLLE!" Linda springt op me. "Ik was zo ongerust! Waar was je nou?!" Ze krijgt tranen in haar ogen. "Dat ga ik nu aan iedereen uitleggen." Ze knikt en gaat naast me staan. Als iedereen er is pak ik een microfoon. "Jullie hebben vast gehoord dat ik was gevlucht met een zak geld? Nou dat is dus niet waar. Nadat ik hier geld had uitgedeeld ging ik naar de huizen buiten de dorp. Maar toen verscheen er een wolf en hij ontvoerde me. Twee meisjes hadden me geholpen en ze brachten me terug naar de dorp. Maar toen bleek het dat ik gezocht werd. Dus ik vluchtte en toen werd ik gevangen genomen door de Fullmoon roedel. De koningin kwam me na een paar dagen ophalen. Mijn ontvoerder had gezegd dat hij de opdracht had gekregen me te ontvoeren. En weten jullie wie de opdrachtgever was?" Iedereen kijkt me verbaasd aan en schudt zijn hoofd. De koningin kijkt me dreigend aan. "Het was de koningin." De koningin kijkt me ziedend aan. "Dat is niet waar! Ze liegt!" Ze geeft het niet eens toe. "Mond dicht." Zegt mijn vader. "Breng haar naar de kerkers." De wachters knikken en sleuren haar mee. Ze krijst en lacht. Eng... Inderdaad... Linda pakt mijn hand vast. "Kom we gaan uitrusten." Ik knik en loop met haar naar de paleis.

"Het spijt me dat ik je moeder heb verraden." Fluister ik zachtjes tegen Linda. Ze haalt haar schouders op. "Om eerlijke te zijn heb ik haar nooit gemogen. Ja ik weet het. Het klinkt hard, maar het is nou eenmaal zo." Ik knik. "Maak je maar geen zorgen." Ze gaat op mijn bed liggen. "Welterusten Noëlle." Ze valt al snel in slaap. Ik ga naast haar liggen "Welterusten Linda." Ik sluit mijn ogen.

"Prinses!" Roept er iemand. "Ja?" Ik rek me uit en ga overeind zitten. "De Fullmoon roedel wilt ons zien over dertig minuten!" Mijn ogen vliegen op. "Wat?!" Ik spring uit mijn bed en ren naar de badkamer. "Zeg maar dat ik eraan kom!" Ze knikt en rent snel weg. Ik poets mijn tanden en was mijn gezicht. We gaan onze mate weer zien! Jeej! Heb er echt zin in. 😒 Ik zou maar snel vertrekken we hebben nog zestien minuten. Ik ren snel naar beneden. "Sorry dat ik zo laat ben!" Linda loopt naar me toe. "Sorry! Mijn schuld!" Ik pak snel mijn vest. "Oke! Dan gaan we." Mijn vader stapt in zijn auto. Ik stap snel in. "Vader euhmm... Ik moet je nog iets vertellen." Mijn vader kijkt me vragend aan. "Ik heb mijn mate gevonden." Linda gilt. "Wie is het?" Mijn vader kijkt me trots aan. "De Alpha van de Fullmoon roedel." "Wilt de Fullmoon roedel ons daarom zien?" Vraagt Linda. "Ik denk het..." Of ze willen een oorlog beginnen. Dat zullen ze echt niet doen. "We zijn er." Mijn vader stapt uit. Ik kijkt uit de raam en zie de Fullmoon roedel. Wow! Zo veel wolven?! De chauffeur helpt me met uitstappen. Ik ga met Linda naast mijn vader staan. "Waar is de Alpha?" Mijn vader kijkt om zich heen. "Ik ben hier." De Alpha loopt naar ons toe. Hij kijkt me niet eens aan. De Alpha buigt. "Sta maar op. Waarom wou je ons spreken?" Mijn vader kijkt de Alpha aan. "Ik heb gisteren mijn mate gevonden. Uw dochter dus. Ik wil haar als onze Luna hebben." Hij kijkt me aan. Hij is zo knap! "Dat kan helaas niet. Ze is de wolvenprinses. Linda heeft geen koninklijk bloed in zich. Alleen Noëlle kan de wolvenprinses worden." Zegt mijn vader kalm. "Ze is MIJN mate. Dus ze gaat me mij mee!" Hij loopt naar me toe en pakt mijn arm. "Laat haar los!" Roept mijn vader boos. Ik probeer me los te rukken. De Alpha trekt me naar zich toe. "Laat me los!" Roep ik boos. Mijn vader komt met een paar wachters naar ons toe. De Alpha gromt boos. Zijn roedel komt op ons af. "Blijf daar staan!" Roept de Alpha gebiedend. Ik ruk me met alle kracht los. "Wat heb jij toch?! Ik beslis zelf of ik een Luna of wolvenprinses word!" Hij kijkt me woest aan. "Je gaat met mij mee!" Ik kijk hem kil aan. "Ik weet niet eens je naam! Ik weet helemaal niks over je!" Hij pakt me weer vast. "Mijn naam is Dimitri Fullmoon. De rest krijg je later wel te horen." Fluistert hij in mijn oor. Zijn naam is zo schattig! "Laat me los. Ik ga echt niet met je mee." Hij kijkt me voor een paar seconden verdrietig aan. Snel herstelt hij zich en kijkt me weer woest aan. "Ik word wolvenprinses. Punt." Ik ruk me los en draai me om. Hij pakt mijn pols vast en draait me weer om. "Ik hou van je." Fluistert hij en hij drukt zijn lippen op de mijne.

My Mate Is...?!Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu