Hoofdstuk 15

2.8K 157 1
                                    

"Hé Zack! Je schattige puppy rent daar!" Dimitri wijst achter ons. Wij kijken snel achter ons. Niets te zien. "Één nul!" Roept Shayden. We kijken naar terug naar de jongens. De volleybal ligt naast Paris op de grond. "Dat is vals!" Roep ik. De jongens kijken ons onschuldig aan en geven elkaar een high-five. Paris komt naar me toelopen en brengt haar mond naar mijn oor. "Ga bij de net staan en doe alsof je bikini-top losgaat." Ik knik grijnzend en loop naar de net. "Wil je bij ons in het team?" Vraagt Dimitri met een knipoog. "Mocht je willen!" Grijns ik. "Dimitri serveren!" Roept Shayden. "Ik kom!" Roept Dimitri terug. Hij knipoogt nog een keer en loopt weg. Ik draai mijn rug naar de jongens toe en maak de touwtje om mijn nek los. "Noëlle! Wat doe je?!" Schreeuwt Dimitri. Paris kijkt me lachend aan en wijst met twee vingers naar haar bikini-top. Ik knik. "Dimitri nu serveren of wij hebben een punt!" Roept Geneviève. De jongens mompelen iets. Ik kijk over mijn schouder naar Dimitri. "Serveer dan!" Roep ik. Hij blijft naar me kijken als hij serveert. Als hij net de bal wilt serveren laat ik mijn bikini-top vallen. Dimitri schrikt en slaat de bal tegen de net aan. Ik draai me naar hem om. Hij ziet dat ik een andere bikini-top aanheb. "Jezus! Noëlle je liet me schrikken!" Roept Dimitri geschrokken. De meisjes komen naar me toe. "Een punt voor ons!" Roept Paris lachend. We gaan snel weer klaarstaan.

Pov Onbekende

Ik kijk naar de jongens en de meisjes die aan het volleyballen zijn. Zij is de wolvenprinses?! Ze moet zich schamen! Lopen flirten met een jongen! De wolvenprinses kijkt plotseling mijn kant op. Snel buk ik weg. Geluk richt ze haar aandacht weer op de meisjes. Geniet nog maar van je vrijheid. Ik trek mijn capuchon over mijn hoofd en loop dieper het bos in. Tot binnenkort.

Pov Noëlle

Ik ruik opeens een vreemd geur. Ik speur de omgeving af. De geur wordt sterker als ik naar de bos draai. Ik zie een man met een zwarte mantel. "Noëlle opletten!" Zegt Paris. Ik kijk snel weer terug. Deze keer heb ik het me niet verbeeld! Mooi we hebben een stalker! Opeens krijg ik een bal hard tegen mijn gezicht aan. "Auw!" Ik val op de grond. "Sorry!" Roept Zack. Dimitri komt naar ons toe. "Gaat het?" Vraagt Dimitri bezorgt. Ik voel iets uit mijn neus druipen. "Je hebt een bloedneus!" Roept hij kwaad. "ZACK!" Schreeuwt Dimitri. Zack komt gelijk naar me toe. "Sorry Noëlle." Dimitri kijkt Zack aan met een reken-maar-dat-ik-je-ga-doden blik. Ik leg mijn hand op Dimitri's wang. "Rustig, hij deed het niet express. Ik lette gewoon niet op." Dimitri knikt en tilt me op. "Wij gaan even naar de badkamer." De anderen knikken. "Mag ik mijn trui en broek nog pakken?" Vraag ik. Hij knikt en loopt naar de zwembad. Ik zie mijn broek en trui in de zwembad drijven. "Je kan straks wel kleding van Paris of Geneviève lenen." Hij draagt me naar de badkamer. Ik ga op de rand van de badkuip zitten. "Hoofd omlaag." Beveelt hij. Vanuit mijn ooghoeken zie ik hem een zakdoek pakken. "Waardoor was je afgeleid?" Vraagt hij opeens. "Ik euh..." Misschien was het toch een waanbeeld... "Ik zag een man in het bos met een mantel." Mompel ik. Dimitri kijkt me vreemd aan. "Maar mijn grenzen zijn streng bewaakt. Dus niemand kan ongezien binnensluipen." Ik knik aarzelend. "Waarschijnlijk was het een bewaker." Weer knik ik. "Kom dan gaan we terug naar de anderen." Hij pakt mijn hand vast. Ik gooi de zakdoek weg en loop met hem terug. "Kan ik een t-shirt en een korte broek lenen? Mijn kleren zijn in het zwembad gevallen." Geneviève en Paris knikken. "Kom maar met ons mee." Ik loop achter hun aan. "Ik dacht net een vreemde geur te ruiken." Zegt Paris plotseling. Ik verstijf. "Ja hè! Ik dacht dat het de bewaking was, maar zij ruiken anders." Zegt Geneviève. "Dan had ik hem toch gezien." Ze kijken me vreemd aan. "Heb jij hem gezien?" Vragen ze tegelijk. "Hij had een mantel aan. Waarschijnlijk was hij ons aan het bespioneren." Paris valt opeens neer. "PARIS!" Roepen Geneviève en ik tegelijk. "Ga hulp halen!" Roep ik tegen Geneviève. Ze knikt en rent weg. "Paris! Wakker worden!" Snik ik. Opeens knal ik tegen de muur aan. "Snel! De Alpha komt er al aan!" Ik word opgetild en meegenomen. Alles word wazig. "H-help me." Fluister ik. En alles word zwart.

---------------------------------------------
Sorry korte hoofdstuk 😅 VOLGENDE HOOFDSTUK IS SPANNEND 100%!!! (Nou ja... Dat vind ik.)

My Mate Is...?!Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu