La şcoală

176 5 1
                                    

Ambar POV:

Off!!! Ce greață am! O văd pe Lunita cu Matteo de mână! BLEAH! Nu că aş fii geloasă, dar o amărâtă de fetişcană ca Luna să stea cu cel mai popular tip din şcoală, fostul meu iubit, Matteo, mă iau toate căldurile! Efectiv! Dar, problemele sunt rezolvate, deoarece cu Matteo, a fost o iubire falsă. Mi-am găsit iubirea adevărată.
Acum intrăm în şcoală. Apoi Jazmin îmi spune:
-Ce film de groază! Ambar, asta nu trebuie să vezi!
Apoi îmi pune mâinile la ochi. Matteo şi Luna s-au sărutat. Eram sigură! Mă duc la ei, cu un zâmbet fals.
-Wow! Lunita, tu şi Matteo sunteți împreună? (o întreb pe Luna)
Ea a rămas țapănă, bâlbâindu-se. Matteo, "i-a luat apărarea" şi mi-a răspuns în locul ei:
-Te deranjează ceva? Suntem împreună!
Aproape leşinam! Noroc cu Delfi, care mi-a pus o batistă udă pe frunte. Apoi ne-am dus în clasă. Era ora de forografie. Nina şi Gaston erau o pereche. Da, mai ales după ce a descoperit că ea este Felicity For Now. Eu am fost pereche cu un tip numit Pablo. Delfi şi Jazmin au rămas împreună. Profesorul ne-a spus să pregătim nişte albume fotografice cu minim 10 poze ale partenerului tău de proiect.
Am rămas şocată când Pablo, după ore mi-a zis:
-Ambar, când începem? Cu o frumusețe ca tine, nu poți să rezişti!
Aşa că m-a sărutat. Jazmin nu a putut să rabde şi ne-a fotografiat sărutându-ne. Măi...dar era un băiat frumuşel.
-Poate ne vedem mâine, la ora 15:00 în parc, că e început de weekend. Ce zici? (îi zic eu)
-Ok! (răspunde el un pic bosumflat)
-Pa! Pe mâine!

Ambar, Delfi şi Jazmin - Fab&Chic (Soy Luna)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum