Din nou în competiție!

95 4 5
                                    

Ambar POV:

După o zi de şcoală groaznică, mă duc extenuată la Jam&Roller. Acolo erau toți adunați pe pistă. Ce se întâmplă!?
-Copii! Oh! Bine că ai venit Ambar! (spune Tamara)
-Ce se petrece? (întreb eu)
-Copiilor! Vreau să vă dau un anunț important. Toți dintre voi sunteți patinatori excelenți, mai ales în ultima competiție ați fost de excepție! Vreau să vă anunț că exact luna viitoare echipa Jam&Roller va participa "da" sau "da" la competiția internațională pe role. Se va prezenta în Portugalia. Echipele sunt de câte patru. Acum, exact acum, cei de aici veți spune cine vrea să participe. Mâine va trebui să îmi aduceți următoarele acte de pe această foaie. Va fi expusă pe panoul Roller-ului. Mai puteți să-i întrebați pe Simon, Nico şi Pedro în decursul acestei după-amieze. Haide! Cine participă? Având în vedere că echipa este de câte patru!
-Eu nu vreau să particip. Vreau să îi las pe cei mai buni. Aceştia s-au remarcat competiția trecută. (spune Gaston făcându-mi cu ochiul)
Eu ca o proastă roşesc. Sunt cu Simon, conştiințo!
-Eşti bine, Ambar? (mă întreabă grijuliu Simon)
-N-n-u! Nu am pățit nimic!
-Ai dreptate Gaston! Ambar, Simon, Matteo, Luna, Jim şi Ramiro. Ce spuneți? Cine dintre voi participă?
-Scuză-mă Tamara, eu nu pot participa, nu mă voi ține bine de program...În aceste săptămâni am multă treabă.
-Bine Ramiro...Jim?
-Nici eu nu voi participa. Îi las pe cei mai buni.
-Cum spui tu, Jim...Deci rămân Simon, Ambar, Matteo şi Luna. Am încredere totală în voi.
-Tamara! Deja am idei pentru nişte paşi pentru coregrafie! (spune Luna)
-Luna...Nu avem muzică...Fără muzică nu putem face nimic... (spune Simon)
-Stai liniștit Simon! Ne ducem acum şi căutăm un cântec pentru coregrafie! (spun eu liniştindu-l)
-Bine copii! Duceți-vă! Nu uitați de actele pe care trebuie să le aduceți! Mâine la ora trei după-amiaza sunteți pe pistă! Larevedere!
-Larevedere, Tamara!

Mă scuzați că am fost inactivă atââât de muuuuult timp! Am fost foarte ocupată, dar tot nu am uitat de voi! 😘 Cum ați văzut, capitolul trecut i l-am dedicat lui CeraselaCarceiu. Dacă cineva vrea dedicație, trebuie să voteze şi să scrie în comentarii sau pe privat! Ne vedem data viitoare! 😘😘🙈🙉🙊

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Jun 28, 2017 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

Ambar, Delfi şi Jazmin - Fab&Chic (Soy Luna)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum