Ambar POV:
Aşa că plec acasă şi mă schimb, apoi pornesc spre Jam&Roller. Când ajung acolo, o văd pe Jazmin la o masă, uitându-se după cineva.
-După cine te uiți? (o întreb eu)
-Tipul acela nu e Pablo, cel care te-a sărutat după ore? (mă întreabă, arătându-mi spre un băiat)
Eu am rămas mută. Era chiar Pablo! Apoi, vine Delfi.
-Iată-l pe Pablo! (zice ea)
Eu, fără să spun vreun cuvânt, direct mă duc într-un colț liniştit, unde nu se auzea muzica şi-l sun.
-Da, drăguța mea! Ce faci? (îmi răspunde el repede)
-Salut! Uite, poți să vii în parcul din estul oraşului? Eu te aştept aici, la un picnic! (îl mint eu)
-Nu ştiu...off...
-Te rog!!! (mă smiorcăi eu)
-Bine, vin! Dar o să dureze vreo 2 ore până ajung. Nu pot să iau taxi. Scuză-mă!
-Ok! Bye! (îi spun eu)
Îl urmăresc de acolo de unde sunt, să văd dacă pleacă sau nu. Ura! Pleacă. M-am aşezat pe un scaun şi am răsuflat liniştită. Delfi şi Jazmin vin repede acolo. Se uită la mine de parcă sunt o sperietoare de ciori.
-Ce se întâmplă? (le întreb)
Delfi îşi schimbă privirea. Ne uităm la Jazmin, care tot aşa holbată rămâne. Cu un zâmbet fals, îi spun:
-Draga mea, schimbă-ți moaca aia, că ți se fac riduri!
Atunci, își schimbă şi ea privirea. Delfi, mă întreabă dacă sunt bine. Eu mişc din cap, în semn de aprobare.
-Doar l-am păcălit pe Pablo, să scap de el!......Apropo....v-am promis să vă spun de cine m-am îndrăgostit....
CITEȘTI
Ambar, Delfi şi Jazmin - Fab&Chic (Soy Luna)
RandomDacă sunteți fani Soy Luna, aici veți găsi diferite şi super momente în care cele trei prietene (Ámbar, Delfi şi Jazmín) sunt protagoniste.