Ambar POV:
Ma duc fuga dupa Simon, care era ingrozit de ceea ce vazuse...Ce sa zic...il cred...daca nu eram acum îndrăgostită de el, ma simteam lafel ca si el...doar ca nu plangeam asa. Inainte sa plang o ciufuleam pe Luna!
Simon POV:
Ce am vazut eu aici!? Luna si Matteo sarutandu-se!?!? Poate mai ziceam ca era un vis sau Matteo avea ceva, scheme din acelea, pentru a ma face gelos, dar acum...chiar Luna a zis ca sunt ei doi impreuna!?!?!? Nu, nu se poate!!! Acesta este cosmarul vietii mele!!! M-am despartit de ea, dar...nu am crezut ca se va ajunge chiar asa! M-am dus la dulapuri, nu vroiam sa mai vad pe nimeni, nimeni, pe nimeni!!! -Simon? Esti bine? (ma intreaba Ambar) -Nu, nu sunt deloc bine!!! -Off Simon...nu trebuie sa plangi! Asta inseamna ca tu si Luna nu ati fost prescrisi ca sa fiti impreuna! Nu e nimic...Inseamna ca tu te potrivesti pentru altcineva....(mi-a spus ea) Atunci m-am sculat la realitate. Eu sunt ales pentru o alta fata? Deci, Luna nu este pentru mine....
-Poate, esti potrivit pentru o alta fata si cred ca o cunosti. Tu nu o observi, chiar daca este foarte aproape... -Poftim? -Da... -Da...chiar trebuie sa recunosc...plang degeaba...trebuie sa ma bazez pe o alta fata...cum ai zis, eu nu o observ, chiar daca este foarte aproape! Mersi mult Ambar! Esti extraordinara! Apoi o imbratisez. Ea roseste si imi intoarce imbratisarea. Asa ca pleaca...Off, era o draguta...Ambar POV:
Cred ca am consolat pe cineva pentru prima oara in viata! Sunt un ingeras...Ma duc la Jazmin si Delfi, care postau videoclipul cu Luna si Matteo, marturisind ca sunt impreuna. -Ce fac fetele mele?
-Foarte bine! (imi surad ele) -L-am consolat pe Simon...m-a imbratisat, am rosit si i-am intors imbratisarea...
-Da, da, da....(spunea Jazmin umblând disperată pe tableta)
-Off! Ce mai cauți Jazmin? (o întreabă Delfi)
-Caut pagina lui Leonydas.
-Cine e Leonydas!?
-Este un youtuber extrem de frumos! Uitați o poză cu el:-!?!?
-Nu e asa ca este un frumos!? (spune ea)
-Aoleu Jazmin! Acum iti plac gameri? (îi spun eu)
-Da, ce să mai spun...tu care te-ai sărutat cu un tip care nici n-ai habar de ce minte are! (îmi raspunde ea)
Eu rămân mută. Mă uit răutăcios la ea. Ce tocmai a spus!?!? Pablo m-a sărutat, nu eu pe el! Off...ce grea este viața!
-Hai sa nu ne certăm!
-Bine....îmi cer scuze... (îmi spune ea)
-Nu este nimic! (îi spun cu un zâmbet drăgălaş)
-Ambar, îți suna telefonul! (îmi spune Delfi)
-Mersi! Dar cine es.....te!?!? Este Pablo!
-Du-te fuga într-un loc unde nu se aude muzica!
-Imediat vin!
Mă duc fuga la toaletă. Nu vreau cumva să îşi de-a seama unde sunt şi ce fac! Vreau să stau liniştită momentan. Simon, mai e cum mai e...şi vreau să-l liniştesc....of, of, of...
-Alo?
-Bună scumpetea mea!
-Scumpetea ta!? Ce vrei sa spui cu asta?
-Eh...îți spun eu când o să te văd. Apropo! Să ştii că am reușit să iau un microbuz până la o stație cât de cât aproape de parc. Sunt aşa de bucu...
Nu îl las sa termine propoziția şi îi spun rapid:
-Pablo, acum eu sunt acasă...naşa mea este ceva cam stridentă şi mi-a spus să mă duc acasă. Are o treabă urgentă cu mine...
Îmi muşc buza şi aştept un răspuns:
-Serios!? Mi-a luat atâta timp! Oricum...nu îmi luasem cu mine camera foto😅...etc...
Ca să fiu sigură dacă mai rămân la Roller, repede îl întreb unde se duce acum.
-Heh! Păpușica mea...Mă duc la un club numit Jam&Roller să patinez şi eu un pic...
-Da!? Uite că acolo patinez eu zilnic! S-ar putea să ne întâlnim...
-Da!? Ce bine! Vreau să te văd cum parinezi. Sunt foarte curios!
-Da...pa!
-Pa!
Închid repezită apelul. Vine la Jam&Roller...Da! Mi-am schimbat planul! Am o idee genială! 😏
-Jazmin, Delfi! Vine la Roller! (le spun cu un zâmbet malițios pe față)
-Atunci ce faci!? Trebuie să pleci obligatoriu! (îmi spune Delfi panicată)
-Off! Dragele mele...Trebuie să fug de el toată viața? Lăsați că nu se va întâmpla chiar ceva total obişnuit, dar nu-i nimic!
Ele rămân mute şi continuă să vorbească despre Leonydas, youtuber-ul de care era indragostita Jazmin. Eu ma duc sa imi pregatesc patinele pentru a ma duce pe pista.După ceva timp...
-Ce faci Ambar? Esti super frumoasa! (spune Pablo)
-Mersi! Ce stil patinezi? Free style? Sau hip-hop? (il întreb eu)
-Eh...îmi plac ambele stiluri. Totuși prefer free style.
-Da...
Incep sa fac piruete, sărituri si tot ce stiam. El a rămas cu gura căscată. Ah! Măreția si frumusețea mea da pe toți pe spate! Ca sa-l fac putin gelos, l-am chemat pe Simon, care intra pe pista.
-Simon! Vino aici!!!
Paolo se uită spre Simon. Acea o față foarte supărată. Era un dragalas când era gelos.
-Am venit!
-Asa...te-ai m-ai linistit?
-Da. Dar de ce m-ai chemat?
-Mai stii pasul acela "Sarpele-de-foc"?
-Sigur!
-Hai sa i-l arătam si lui. (i-am spus lui Simon, aratundu-l pe Pablo)
-Ok.
Era asa de frumos! Făceam acest pas chiar pe ritmul muzicii de la radio. Toata lumea s-a dat pe marginea pistei si ne-a lăsat sa patinăm in voia noastra.
Totusi era tensiune. Ma uitam la Pablo, ma uitam la Simon. Eram zăpăcită. Ce se întâmplă? Pana la urmă, Pablo gelos m-a luat din brațele lui Simon şi a început să danseze cu mine. M-a luat pe sus, m-a ținut strâns în brațe...a fost aşa de romantic. Până la urmă Simon nu a stat pe gânduri şi m-a scos din brațele lui Pablo şi am făcut o piruetă. Şi am dat nas în nas aproape să ne sărutăm. Simon a plecat de pe pistă, apoi am rămas eu şi Pablo singuri, fără ca cineva să ne deranjeze. Ne-am apropiat unul de altul şi m-a luat de talie. Eu l-am apucat de gât. Se apropie foarte mult de mine. Ne atingeam nasurile. Închid ochii şi apoi simt buzele lui moi şi catifelate pe buzele mele.Pablo POV:
Ambar era o frumusețe. Nu am ezitat să o sărut. Ea îmi răspunde la sărutul meu. Ne-am despărțit câțiva centimetri unul de altul deoarece nu mai puteam respira.
-Ambar, te...
-Nu o spune!
-De ce? Asta simt eu pentru tine. Iubire!
-Nu, eu nu simt acelaşi lucru pentru tine. Doar daca vrei sa fim prieteni.
-Bine...dar eşti îndrăgostită de altcineva?
-Da...dacă tot eşti aşa curios, vino la Open Music. O să afli acolo.
Am rămas mut.Hei dragilor! Am postat din nou, după mult timp...Scuze pentru greselile de scriere.
Dar de ce parte sunteti? Simon&Ambar sau Pablo&Ambar? Daca aveti vreo idee scrieti in comentarii!
P.S.: Nu uitați sa votați! 🌟🌟🌟
CITEȘTI
Ambar, Delfi şi Jazmin - Fab&Chic (Soy Luna)
SonstigesDacă sunteți fani Soy Luna, aici veți găsi diferite şi super momente în care cele trei prietene (Ámbar, Delfi şi Jazmín) sunt protagoniste.