Ambar POV:
După câteva zile, vine Open-ul!!! Sunt atât de emoționată!!! O să cânt cu iubirea vieții mele...Va fii extraordinar! Melodia este...super pregătită și cred că noi vom fii câștigătorii acestei ediții. Eram îmbrăcată într-o cămașă albă și niște pantaloni maro:
Delfi și Jazmin vin la mine în culise.
-Ce frumoasă ești!!! Machiajul pe care ți l-am făcut este fabulos!!! (spune Jazmin)
-Iar manichiura pe care ți-am făcut-o este super chic! Succes, draga mea! (spune Delfi)
-Este Fab&Chic! (spun ele)
-Vă mulțumesc fetelor! Vă sunt datoare. O îmbrățișare?
-Sigur! (spun ele)
Ne îmbrățișăm puternic. Ele mereu m-ai ajutat la tot!
-Haide draga mea Ambar, trebuie să te duci fuguța! Următorii sunteți voi! (spune Delfi)
-Serios!? Bine că mi-ai spus! Dacă nu...eram exact ca Lunita!
-Hahaha! (râde Jazmin)
-Bine, fetelor! Vă mulțumesc mult de tot! V-am spus, vă sunt datoare!
-Stai liniștită! Nu ne datorezi nimic! Acum du-te pe scenă și strălucește precum diamantul!
-Sigur, dragele mele! Bye!
-Succes!!!
Mă duc pe hol, unde îl văd pe Simon.
-Bună, Simon! Ești gata?
Oricum, nu v-am povestit căci cu Simon, în aceste zile am fost cam timidă cu Simon și s-ar putea să fii auzit deja, că eu sunt îndrăgostită de el. Dar, nu-i nimic...o să vadă el...😏
-Bună....Ambar....păăăi...sunt....pregătit....ăăamm....tu?
-Da...sunt pregătită.....
Eram puțin mirată... Simon se bălbăia. Acesta NU este Simon. El își spune clar și rapid toate sentimentele.
-Ești...bine? Văd că ai emoții.
-Poate...?
-Hmm...Stai liniștit și calmează-te. Nu e nimic neobișnuit! Mereu ai cântat cu prietenii tăi, Nico și Pedro! Și ai cântat și cu Luna, și cu Daniela. Poate... eu sunt ceva neobișnuit pentru că nu ai mai cântat vreodată cu mine...
(Daniela este fata din poza de jos, pentru cei care nu o știu)
-Nu te dezamăgi! Nu te simte tu vinovată! Nu ai de ce! Este vina mea...
-Nu, nu, nu, Simon! Nu este vina nimănui!
-Ești...sigur...*hăm*... sigură?
-Da, sunt sigură! (îi spun eu zâmbind-ui)
Dar, cineva ne întrerupe liniștea. Era Tamara.
-Copii! Ia fiți atenți: o problemă neașteptată va opri momentan pentru următoarele trei ore Open-ul. Îmi cer mii de scuze! Dar, puteți să vă mai reîncărcați bateriile! O să fie totul bine!
-Vă mulțumim, Tamara! (spun eu, iar apoi ea pleacă) *Pffff* fix!!!
-Stai calmă! Putem să ieșim în oraș. De ce ești atât de panicată? Ai vreo planificare cu nașa ta, sau ceva urgent, în următoarele trei ore? (spune Simon)
-Nu! Chiar sunt liberă și fără probleme în următoarele trei ore! De ce?
-Vreau să ieșim puțin în parcul din apropiere...vreau să vorbim ceva...(spune Simon foarte serios)
-Ok...dacă zici tu...dar s-o anunțăm pe Tamara...
-Ok! (spune Simon lafel de serios)
Mă duc repede și o anunț pe Tamara că eu și Simon vom pleca. A fost de acord.
-A fost de acord.
-Ok...să mergem.
În timpul drumului am fost tăcuți. Nu ne-am privit, nimic...Ajungem într-un sfârșit în parc și ne așezăm pe o bancă. Simon mă ia de mână și se uită profund în ochii mei.
-Ambar, eu...nu știu cum să-ți explic...eu țin foarte mult la tine, chiar dacă m-ai urât sau mă urăști inclusiv în momentul acesta. Eu, cum se descriu...ești o fată extraordinară, talentată, o patinatoare perfectă, o solistă unică, ce să mai spun... ești minunată! De aceea vreau să știi că te iubesc. Vrei să fii iubita mea?
Eu cu lacrimi în ochi, am dat din cap în semn de aprobare.
-Și eu te iubesc, Simon!
El mă ia în brațe și mă ia pe sus. Mă coboară la nivelul lui și apoi mă sărută puternic. Eram suuuuper încântată! În restul timpului liber ne-am plimbat prin parc, ne-am cumpărat înghețată, ne-am dat pe tobogane (poate sună copilărește) și am vorbit despre noi.
-Ambar! Mai sunt 15 minute și reîncepe Open-ul! Haide!
-Poftim!? Să mergem!
Fugim ce fugim, până ajungem la Jam&Roller.
-Copii! Ați sosit! Haideți, urmați voi! Succes!!! (ne spune Tamara)
-Mulțumim, Tamara!~Pe scenă~
-Bine ați revenit cu toți, acum va reîncepe Open-ul! Următorii sunt Simon, Nico și Pedro, adică....Roller Band!!!! (ne prezintă Tamara)
-Bine v-am regăsit dragi prieteni! Astăzi, o să fie o invitată specială, extraordinară și minunată pe scenă, ce va cânta împreună cu noi astăzi, ea este iubita mea, Ambar!!!
Toată sala a rămas cu gurile căscate. Eh, nu contează...
-Unu, doi, trei, și!!! (ne dă ritmul Pedro)
Apoi începem a cânta. Era....minunat!!!!! La sfârșitul cântecului, mă ține în brațe, apoi mă sărută ușor. Era momentul cel mai frumos pe care îl puteam avea! Rupem sărutul și ne îmbrățișăm din nou. Toată sala ne-a aplaudat. Eram atât de fericiți! Mă duc în culise și le văd pe prietenele super duper uper încântate.
-Sunteți împreună!?!?
-Da!!!!!!!!!
Ne îmbrățișăm puternic. Eram super bucuroase!Simon POV:
Mă reunesc împreună cu băieții.
-Simon, sunteți împreună!? Tu și Ambar!?!?
-Da!!! Sunt cel mai fericit om din lume!!!
-Bravo băiete! Așa te vrem!
Apoi ne îmbrățișăm cu toții.Ambar POV:
Am uitat să menționez că Pablo a venit la Open Music. După ce am mai vorbit cu prietenele mele, vine întristat la mine.
-Ce este, Pablo?
-Tu, tu, tu ești împreună cu ăla!?!?
-1. -Da! și 2. "Ăla" are un nume!
-Ok, relaxează-te! Stai calmă! Am înțeles... îl vrei pe Simon...tu erai îndrăgostită de el!!! Tu...nu mă vrei pe mine. O să vedeți voi! Aveți grijă!
Apoi pleacă. Ce bine îmi pare! Nu îl mai suport! Nu am mai evidențiat că atunci când am făcut proiectul de fotografie, a vrut să mă sărute. Serios!? Hm...asta este! Am rupt multe inimi la viața mea...😏
CITEȘTI
Ambar, Delfi şi Jazmin - Fab&Chic (Soy Luna)
RandomDacă sunteți fani Soy Luna, aici veți găsi diferite şi super momente în care cele trei prietene (Ámbar, Delfi şi Jazmín) sunt protagoniste.