Tanıtım

33 2 0
                                    


Bölüm şarkısı;model-sarı kurdeleler

Yeni bir sabah, yeni bir gün, yeni bir ay. Zaman ilerliyor. Kimileri yaşlanıyor , kimileri yeni doğuyor. Ben bugün bir yaş daha alıyorum. Eylül ayının ilk günü. Ağaçların yaprakları hafiften sararıyor, gündüzler kısalıyor. Hafif bir rüzgar sarıyor bedenimi. Uçuyorum sanki bulutlara... Uçuyorum sanki hayallerime. Bazı hayallerim karışıyor sarı yaprakların arasına, basıyorlar üstüne. Sanki hiç üzülmeyeceğim gibi. Bazı hayallerim yeşermeyi bekliyor ve bazıları ise dalda kalan son yapraklar gibi...

 Bugün beni kimsenin umursamayacağını biliyordum. Ben bile kendimi umursamazken, başkasının beni umursayacak olması, rüyanın en güzel yerinde uyanıp tekrar aynı rüyayı görmeyi istemek gibiydi. Ben Simre Özay.  Hayallerimde tek sağlam kalan kişi...

-İlk bölümden alıntı-

Gökyüzünü saran siyah bulutlara diktim gözlerimi. Buram buram yanıyordu içim. Yanıyordum.

Rüzgar alıyordu acımı. Hayatta hiç bir şey hafiflemiyor, zamanla unutuluyordu. Peki bunu nasıl unutabilirim?

Gözlerim vişne ağacını arıyordu. Gözlerim çocukluğumu arıyordu. Hayatta mutlu olduğun şeyi aramak, zamanında mutlu olduğun değer vermediğini gösterir. Değer verseydin, aramazdın.

Ve ben çocukluğuma değer vermedim. Benim mutlu sandığım çocukluğum, birer yanılgıydı.
 
Karşımdaki siyah polarlı çocuğa baktım. Acımasızca gözlerini gözlerime dikmiş, etrafa ateş saçıyordu.

İnsanlara güven kelimesini anlatmaya kalkarsanız bunun sadece beş harf olduğunu söylerler.

Elini kaldırdığında merakla yüzüne baktım. Ne yapacaktı? Vuracak mıydı?

Suratıma inen tokatla sarsıldım. Ayağa kalkmaya çalışıyorum, her kalkışımda semeleniyordum. Saçımın çekilmesiyle kendimi yere attım. Yüzüme gelen yumrukla acım iki katına çıkmaya başladı. Dayanamıyordum.

Peki bunu yapan kimdi?

Bunu yapan bir erkek değil, bunu yapan anca bir şerefsiz olabilirdi.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Sep 12, 2016 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Gri hayalerHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin