sevgilimsin

7 0 1
                                    

Ertesi gün okula tek başıma gidiyordum.Irem içkiyi fazla kaçırdığı için uyanmadi bende ısrar etmedim böylelikle biraz düşüncelerimle yalnız kalabilirim.Dünkü yaşadıklarıma haa inanamıyorum beni açık bir kitap okur gibi okuyor.Kıskanmıstım evet bu gerçekten ne kadar kaçmaya çalışsamda doğruyu söylüyordu,o herseyin farkındaydı.Hıc tanımadığım birini nasıl kıskanır insan değilmi evet ben kıskanıyorum çok çılgınca diye kıkırdadım. Caddede ilerlerken yanımda Son model ve inanılmaz güzel bir araba park etti.Ben fazla incelemeden yanından geçerken içinden orçun çıktı ve yanıma geldi.
"Bin arabaya okula bırakalım şekildedir yine aynı bakışlar kapkaranlık.
"Yok teşekkür ederim ben yururum"dedim hemen arkamı dönüp kaçmaya çalıştım. Ama dirsegimden tuttu kulağıma yaklaştı.
"Eğer arabaya binmezsen zorla binersinn anladın mi!"dedi tehlikeli bir ses tonuyla,ben cevap vermedikçe kolumdaki baskısı arttı.Yol ortasında rezillik çıkmaması için hemen araca bindim.Arac mi dedim,uzay mekiği gibi bişey bu neyse araba meraklısı kızlar gibi bakmayip orçun a döndüm bana bakıyordu.
"Neden beni zorla okula bırakmaya çalışıyorsun,heryerde karşıma çıkıyorsun amacın ne?"dedim daha fazla bekleyemedim.
"Amacım sensin seni istiyorum. Tıpkı senin beni istediğin gibi değilmi?Bundan sonra birlikteyiz yabani gülüm"
"Sen çıldırdınmı benim seninle isim olmaz seni tanımıyorum bile nasıl benim adima karar verirsin?!" Dedim bağırarak,bir anda ensemde yakalayıp yuzlerimizi eşitledi, cok yakındı kokusu rahatlatırken gözleri beni ürkütüyor du suan korkudan hareket etmek bile aklımdan geçmiyor o kadar ofkeli Bakıyor ki tüylerim ürpertici.
"Bana bak bu gözlere iyi bak bundan sonra bakabilecegin tek erkek benim...Eğerki hala diretirsen sonuçlarına katlanırsın hayatını cehenneme çeviririm!Ne dersem o olacak, ben ne istersem o olacak anladınmi! "Diye sert bis şekilde her kelimeyi vurguladı.Korkudan ağzımı açamıyorum.
"Şimdi sevgilim okula girebilirsin, a kşam seni almaya gelirim"dedi.Bu defa çok yumuşak söyledi adam ne kadar dengesiz ya yinede birsey diyemedim başımı sallayıp indim arabadan ve oda indi.Yanıma geldiğinde anlam veremedim niye geldiki vedalasmistik,daha ne olduğunu anlayamadan birden dudaklarıma kapandı hareket edemedim ama kalbimin atışından başka ses duymadım.Dunya durdu sadece biz vardık başka hiçbirşeyin önemi yoktu o anda, beni bıraktıginda sendeledim. Hemen belimden yakaladı.
"Bekle beni"diyerek yanağıma öpücük bırakıp arabaya döndü ve gitti.Bense hala arabanın arkasından bakıyordum, araba artık gorunmeyince arkamı döndüm ve şok oldum bütün okul neredeyse bana bakıyordu.Utançtan yerin dibine girecektim şuan beni ne duruma düşürdü yanaklarım şuan domates gibiydi kesin,sinirden tepine tepine bağırmak istiyorum.Kimseye bakmadan hemen derse girdim.Derste bile fışkıran fısır konuşuyorlar hakkımda. Anlamıyorum sanki ilk defa böyle bir durumda çift görmüş gibi bakıyorlar.Yanıma cemre geldi sarıldık oturduk kantinde.
"Elacım kuzenimle çok yakışıyorsunuz sizi öyle görünce çok mutlu oldum.Devamlı görüşürüz artık, hatta bugün bize gidelim NE dersin?"bir sen eksiktir zaten.
"Yok canım irem hasta eve gitmeliyim bugün başka zaman gideriz"dedim gülümseyerek.Etrafımizdakiler
Hala bakıyorlar ve ben artık sinirlenmeye başlamıştım. Durumu farkeden cemre " Bakma onlara suan meraktan bakıyorlar sana, okuldaki kızların peşinde koştuğu popüler çocukla berabersin merak ve kıskançlık var şuan,zamanla alısırlar."dedi.
" inşallah dediğin gibi olur,bu arada orçun kaç yaşında?"
"Orçun 23 yaşında bu sene mezun oluyor işletme bölümünden, zaten mezun olunca amcamın yerine holdingi yönetmeye başlayacak.Amcam kalp hastası yeni baypas ameliyatı oldu.Doktor emekliliği önerdi.Orçunda kabul etti suan okul,is arası mekik dokuyor"dedi sevimlice gülerek.Bu kızı seviyorum daha sormadan çoğu bilgiyi öğrendim. Akşam olduğunda okuldan çıktım beklemeye başladım gelmeyince bende yürümeye başladım.O An cüneyt arabasıyla yanıma geldi.Pencereyi açıp gülümsedi.
"Seni eve bırakayım mı yağmur yağacak gibi " havaya bakınca gri bulutların gökyüzünü cevreledigini gördüm ve ediyordu hafif ürperdim.Arabaya binip evi tarif ettim.Eve yaklaşınca inmek için hareketlenince kolumdan tuttu cüneyt "onu seviyormusun?" Diye sordu.Anlam veremedim neden böle bir soru sordu.Gözleri çok mahzundu neden bilmiyorum onu üzme istemedim "sevmiyorum"dedim.Gözleri parladı ve bana sarıldı.Ne oldu bu çocuğa niye böyle sevindi..O an aklıma dank etti beni seviyor olabilirmi ki,yok canım ela paranoyak oldun iyice o nereden çıktı sadece arkadaşça merak olabilir heralde. Sonra kendimi çekip kapıdan çıkıp eve girdim.Odama geçip duş alıp askılı şortu pijamalarimi giyip uyudum.Gece üzerimde ağırlık ve ağzımdaki baskıyla uyandım.Cırpinmaya başladım ama kurtulamiyordum
debelenmeye ve cığırmaya çalıştım nefes alamıyordum , iliklerime kadar korkuyu yasiyordum. tekrar yasamayacağım hayır,tekrar olmaz diyerek Son kez çırpındım sonrası karanlık....

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Mar 30, 2019 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

AŞKIN GÜRÜLTÜSÜHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin