Chapter 11

33 3 0
                                    

Ik kijk naar buiten en zie allemaal politie auto's staan! snel ren ik naar mijn kamer en app Marieke en Carmen.

Ik: De politie staat voor mijn huis!! wat moet ik doen!!

Carmen: Je weet niet of ze voor jou komen! wacht nog even af!!

Ik: maar straks word ik opgepakt!!

Carmen: Als jou iets overkomt geef ik mij ook aan je was er niet alleen he!

Marieke: Ik doe dat ook! wij deden hetzelfde!

Ik: Dank jullie wel!

Dan hoor ik de deurbel maar durf niet open te doen. Ik hoor dat mama de deur open doet en ik begin heel zenuwachtig te worden. 

Lisa kan je even beneden komen? hoor ik haar roepen. Ik loop heel langzaam de trap af en zie een agent in de deur opening staan. wa-wat is eer? Ik wil je gewoon een vraag stellen kan ik je even alleen spreken? Ik zie mama weglopen en ze kijkt me vragend aan.

Klopt het dat jij in het hotel bent geglipt met je 2 vriendinnen? Wat moet ik nou zeggen ik kan moeilijk liegen wat nou als ze er dan achterkomen? dan ben ik er geweest! eh... wat gebeurt er als ik ja zeg? Dan nemen we je even mee naar het bureau om je meer vragen te stellen. Maar ik neem aan dat dat al een ja was? Ja dat was het maar mag ik het eerst tegen mijn moeder vertellen? 

Ik had tegen haar gezegt dat we binnenkwamen maar niet hoe. Ik vertel het hele verhaal aan haar er dan stappen we samen de auto in. Gelukkig mocht ze mee.

Op het bureau

ga maar even dit kamertje in hier kunnen we even rustig praten. Dus jij bent naar binnengeglipt met nog 2 anderen omdat je een directioner bent neem ik aan? of ben je een belieber? Ik ben een directioner. Het was gewoon een droom om hun te ontmoeten ik kon er niks aan doen! en u kunt alles bij me doen nu maar ik heb er geen spijt van dat ik het heb gedaan! Rustig maar er gebeurt sowieso vandaag nog niks ik wil alleen met je praten en morgen ga ik met je 2 vriendinnen praten. Hoe zijn jullie binnen gekomen? was er geen slot op de deur? Nee hij was gewoon open dus eigenlijk is het de schuld van het hotel. Als wij niet naar binnen waren gegaan waren er wel andere fans naar binnen gegaan! Ja dat denk ik ook maar toch is het niet legaal om via een achterdeur binnen te glippen zonder dat je een kamer had. Het is een soort van inbreken. Maar we hebben toch niks gestolen? en we hebben niks kapot gemaakt! 

Na nog een paar vragen mag ik weer gaan. Snel app ik Marieke en Carmen over wat ik allemaal heb gezegt want ik hed bijna 140 nieuwe berichten van hun. Die dag denk ik de hele dag na over wat er misschien zou kunnen gebeuren met ons en praat ik erover met mama. In bed lig ik wel 4 uur na te denken en dan val ik eindelijk in slaap.

POV Carmen

Die ochtend ga ik douchen en maak ik me klaar voor school maar als ik wil gaan zie ik een politieman aankomen lopen. Ik doe de deur open en zie dat Marieke en Lisa in de auto zitten. Ik wil nog even met jullie praten zegt hij dan. Ik zeg het tegen mama en stap dan de auto in. 

Ik zit in de wachtkamer met Lisa omdat hij eerst nog even met Marieke alleen wou praten. Hij praate net ook met mij en hij weet dat het allemaal mijn plan was. Lisa en Marieke wouden het eerst niet dus als er 1 iemand straf krijgt of wat dan ook dan ben ik het wel.

Dan worden wij ook weer het kamertje in geroepen en komt de man voor ons staan. Hij kijkt mij heel boos en als hij net iets wil zeggen word de deur open gezwaaid. 

Laat ze gaan! hoor ik iemand roepen.

Some dreams realy come true♥Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu