chapter 1

97 4 0
                                    

Hoofdpersonen:

Carmen: 18, hele grote fan van one direction, zorgzaam, durft risico's te nemen. Vriendinnen betekenen heel veel voor haar.

Lisa: 18, zorgzaam, durft niet zo veel, vind one direction leuk vooral Niall. Vriendinnen betekenen heel veel voor haar.

Marieke: 18, heel erg zorgzaam, hele grote fan van Justin Bieber, best onzeker. Vriendinnen betekenen heel veel voor haar.  

Pov Carmen:

Morgen is het zo ver dan zijn de EMA's en nog wel hier! In Amsterdam! Ariana Grande komt, Macklemore & ryan lewis zelfs Justin Bieber komt! Maar het belangrijkste One Direction komt ook! Ik kan er alleen niet bij zijn want ik heb geen kaartjes kunnen krijgen maar ik ga samen met marieke en lisa naar amsterdam met de trein wie weet zien we hun tourbus ofzo!

Als ik op mijn mobiel kijk zie ik dat ik een berichtje heb van lisa in de groepsapp 'One Bieber' waar we met zijn 3en in zitten (Ik heb de naam niet bedacht)

Lisa: Zo veel zin in morgen! Zie jullie zo op school!

Ik: Ik ook wie weet zien we one direction wel!

Marieke: Jaa en ik Justin! Dat is echt mijn droom! Ik denk dat ik mijn paarse jurkje maar aandoe♥

Lisa: haha ja marieke doe jij maar zo als altijd weer iets paars aan...

Ik: haha ik weet nog niet wat ik aan ga doen maar ik moet gaan ik zie jullie zo!

Ik moet altijd 3 kwartier fietsen naar school maar met de beste muziek is dat gelukkig zo voorbij!

'Op School'

Hey Lisa hey Marieke! Ik geef ze een knuffel en voor de les begint praten we nog wat.

'In de Pauze'

Maar morgen moeten we al naar Amsterdam hoelaat moeten we dan weg van huis het is wel langer dan 2 uur met de trein.

Ik heb gekeken als we nou om 11:30 uur met de trein gaan zijn we er rond 2 uur en ik heb gehoord dat ze rond 3 uur naar het gebouw moeten komen.

Okee dan zijn we wel rond 10 uur bij je oke? Jaa gezellig!

'thuis'

Als ik thuis ben ren ik naar boven en trek ik mijn kleding kast open. Niks! gewoon niks leuks! Ik zie dat ik wordt gebeld door Lisa op skype.

Hey Lies!

Hey! Weet jij al wat je gaat dragen? Nee ik weet het echt nog niet ik heb misschien wel 2 dingen gevonden ik trek het aan dan moet jij zeggen wat je er van vind oke? Jaa doe ik!

Ik ren naar de badkamer en trek een roze met zwart jurkje aan en laat het aan lisa zien. 

Wow dat is hartstikke leuk! nu dat andere!

weer ren ik naar de badkamer en nu trek ik een hempje aan met een zwarte spijkerbroek en loop weer naar lisa toe. En? Ook leuk! maar ik zou voor dat jurkje gaan als ik jou was! okee nu jij. Ik heb eigenlijk maar 1 iets dat ik wer leuk vind haha nou trek het is aan! 

5 minuten later staat ze in haar andere kleren het is een strakke broek met een super leuk hempje met een jasje erover. Het is super leuk! nou we lopen er morgen tenminste goed bij als we op iedereen wachten buiten...

Maar ik moet gaan ik moet eten haha ik had niet door dat het al zo laat was! doei ik zie je morgen!

doei lieffie♥ tot morgen

Hey mam! hoe was werk? goed hoor en school? al zenuwachtig zeker? jaa heel erg haha ik heb er ook super veel zin in!

die avond zoek ik nog de laatste dingen op voor morgen en lees ik wat fanficts en val dan in slaap dromend over my love of my life♥

Niet alles klopt trouwens zoals dat justin bieber en one direction niet naar de EMA's komen en the EMA's zijn op zondag maar bij mij op zaterdag dus dan weten jullie dat.  alles wat in het engels gezegd wordt is trouwens bij mij meteen in het nederlands hoor! :) Ik hoop dat jullie mijn eerste chapter leuk vonden♥

Some dreams realy come true♥Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu