chapter 9

43 3 0
                                    

POV Lisa

Ik heb Niall al iets meer dan 3 weken niet gezien maar hij appt me gelukkig nog heel vaak. Alleen ik zie dat Carmen heel verdrietig is ze probeert het misschien wel te verstoppen maar ik zie dat echt wel. Ik ga vandaag maar even bij haar langs als verrassing. 

Voor carmen's huis

Snel pak ik mijn mobiel en app carmen:

IK: Kijk is naar buiten!

Dan zie ik dat ze de deur open doet en als ze mij ziet staan komt ze op me afgerent en geeft me een hele dikke knuffel. Hey!! wat doe jij hier? Als verrassing dacht ik! O zoo leuk! dit is de beste verrassing ooit♥zegt ze. Ik geef haar nog een knuffel en ze laat me binnen. Wil je wat drinken? Jaa graag. Ik ben blij dat je thuis was anders had ik vet ver gefietst voor niks. Ik ben ook blij dat ik er ben! deze verrassing had ik niet willen missen!

Na een tijdje zitten we op Carmen's bed om alles bij te kletsen en ze heeft me alles vertelt over hoe ze zich voelt over Harry. Als ze dan op twitter kijkt zie ik haar blik veranderen in een heel geschokt gezicht. dan gooit ze haar mobiel op bed en rent ze huilend weg. Ik pak haar mobiel om te kijken wat het is en daar staat het:

Harry styles op date met onbekent meisje. We hebben ze gister avond zoenend gezien voor een restaurant.

Er staat zelfs een foto bij. Snel ren ik naar carmen en sla mijn armen om haar heen. Het komt wel goed met je ik ga je er door heen slepen! Ik heb 3 weken lang naar mijn mobiel gekeken of ik iets van harry kreeg en dan eindelijk is er nieuws over hem en dan is het dit!! Ik wil dit niet langer meer lisa ik moet hem maar gewoon vergeten. Misschien is dat wel het beste ja. Het is niet leuk maar ik ga je helpen echt waar! Dankje je bent de beste!

POV Carmen

Die nacht draai ik me wel 1000 keer om. Ik kan maar niet slapen! ik zie steeds die foto van Harry en dat meisje voor me. Als het dan eindelijk ochtend is voel ik me heel erg ziek. Ik ga naar mijn moeder toe en zeg hoe ik me voel. O Liefje blijf maar lekker een dagje thuis dan knap je wel weer op! Ik zeg maar niks over die foto van harry, dan krijg ik vast weer een heel verhaal dat ik hem maar moet vergeten enzo. Hoe graag ik dat ik ook wil het lukt me gewoon niet...

De hele dag zit ik voor de tv romantische films te kijken met ijs op mijn schoot mijn pyjama aan en een knot op mijn hoofd. Waarom komt het in alle romantische films goed op het eind. Elke keer als ze weer zoenen moet ik weer bijna huilen! Ik zet de dvd maar af en kijk op mijn mobiel en open twitter. in mijn hele tl is die foto van Harry en dat meisje. ik sluit de app weer hier word het ook niet echt beter van... Het is 12 uur dus pauze op school. Snel bel ik Lisa op:

Lisa: Lieffie! hie gaat het met je?

Ik: Gaat wel! ik kijk de hele dag al romantische films maar dat is ook niet echt goed he haha

Lisa: Nee je moet eigenlijk actie films gaan kijken!

Ik: goed idee haha ik zet er zo 1 op! hoe is het op school? en met Marieke en jou en jullie liefde?

Lisa: wil je dat nu echt horen? straks word je weer verdrietig!

Ik: Ik kan het wel aan.

Lisa: Nou super goed eigenlijk maar ik heb niet veel met hem gepraat vandaag. Marieke zit alleen nog maar te dromen haha.

ik slik mijn tranen weg. was ik dat maar. 

Ik: ik ben echt blij voor jullie! maar ik zet maar is die actie film op! nog succes op school

Lisa: dankjewel! veel plezier met je film!

De tranen stromen weer over mijn wangen. Waarom moet ik vandaag overal om huilen? ik heb wel vaker dagen dat ik om alles moet huilen maar waarom nou vandaag! Ik zet de actiefilm op maar vind het echt niks aan. Ik zet hem op stop en doe Midnigth memories op. Zoon leuk nummer! ik doe hem op het alles hardst en zing heel hard mee. Ik voel me al wat beter.

Zo gaat de dag langzaam verder en eindelijk s' avonds laat val ik in slaap. Het enige moment waar ik niet aan Harry hoef te denken.

Some dreams realy come true♥Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu