#POV Lisa
Ik word wakker door de wekker en rek me uit. 'half 9! zo vroeg voor een zaterdag!' ik spring uit mijn bed en ga douchen. na het douchen eet ik wat en maak ik me klaar. Om half 10 is marieke bij mij. 'Mam wij gaan naar carmen hoor! Veel plezier jullie! houden jullie me een beetje op de hoogte? 'jaa doen we!'
Naar Carmen is het een half uur fietsen en daarna brengt de moeder van carmen ons naar groningen. 'ik heb er zo veel zin in!' hoor ik marieke zeggen 'jaa ik ook misschien gaan we one direction zien of justin bieber! dat zo echt mijn droom zijn. jaa mijne ook!' Jou jurkje is trouwens super leuk ik had hem nog nooit gezien. hij is al best wel oud haha ik had hem ook aan toen ik naar het Justin Bieber concert ging♥ o super leuk!
Bij Carmen
'Hey Carmen! Heeii ! hoe gaat het? Super goed alleen heel erg zenuwachtig met jou? precies hetzelfde haha. We hebben nog 3 kwartier dus kom ik moet jullie wat laten zien! Kijk net voor dat jullie kwamen kwam our moment dat ik heb besteld! gaaf he! het ruikt zo lekker! Wow zo gaaf ik heb hem eergister besteld dus die komt denk ik ook zo.
10:45 POV Carmen
'Mam we moeten gaan anders missen we de trein! jaa ik kom eraan ga maar alvast in de auto zitten heb je alles. Ja ik heb 3 flesjes water, eten geld, make-up en natuurlijk mijn mobiel. dat moet genoeg zijn toch? als we allemaal in de auto zitten. Ariana Grande is al in haar hotel las ik net op twitter misschien zien we haar ook nog wel vanaf het balkon ofzo! Ik hoop het het zou echt geweldig zijn!
Op het station POV Marieke
We moeten snel zijn de trein vertrekt zo! hoor ik carmen zeggen. Maar we moeten nog een kaartje kopen anders moeten we straks nog een boete betalen! Ach ze controleren bijna nooit meer kom we stappen gewoon in. Nee ik loop geen risico we kopen eerst een kaartje! okee jij je zin maar wel snel dan.
Net optijd zitten we in de trein en er komt een conducteur aan. Mag ik jullie kaartjes zien? Natuurlijk mag dat want natuurlijk hebben we er gewoon 3 gekocht zoals het hoort en ik kijk carmen aan met een grijns. de conducteur knipt in de kaartjes en doet net alsof hij niks hoort en loopt daarna verder. zie je nou wel dat we kaartjes moesten kopen? jaa jij je zin het spijt me oke? kom op we moeten nou geen ruzie maken dit wordt misschien we de beste dag van ons leven! ja je hebt ook gelijk.
In Amsterdam POV Lisa
Jeej! we zijn in Amsterdam! ik kom hier niet zo vaak haha ik heb er nu al zin in! In ook kom we gaan hier zitten dan zien we de voor ingang en de achteringang. Goed idee en nu? nu wachten haha Ik pak mijn oortjes ik luister one direction muziek 'Story of my life'♥ ik hou van dat liedje. He ik hoor gegil! ik ook kom we gaan kijken! Daar is Ariana op het balkon! Ik pak mijn mobiel en maak wat foto's en ik zwaai naar haar. Kijk ze zwaaide terug naar mij! dit is zo gaaf! Jaa ik zag het ook haha zo leuk! Ze gaat weel weg jammer. haha maakt niet uit ik heb een foto waar ze naar je zwaait! echt waar dat is zo gaaf!
POV Carmen
Zo leuk dat Ariana naar lisa zwaaide! he ik krijg een tweet binnen het is van One Direction. Ze zijn al in het hotel kijk maar! we hebben ze gemist! dit is zoo erg! Echt waar? we hebben 2,5 uur gereisd en we hebben ze gemist? hoe kunnen we dat nou voor elkaar krijgen! hoe zit het met de justin updates marieke? Geen idee hij heeft nog niks getweet wacht ik zet wat op twitter: @kidrauhl_lives: Weet iemand of justin al in het hotel is of is hji nog niet aangekomen?
Al snel krijgt ze iets terug van een zekere Kim: @kidrauhl_lives jaa hij is 2 uur geleden al aangekomen in hetzelfde hotel als ariana en one direction! Onee we hebben justin ook gemist! Ik heb een idee daar achter de container is een deur als die open is kunnen we zo naar binnen! Natuurlijk is die niet open daar denken ze echt wel aan hoor en ik ga ook niet zomaar naar binnen slippen! Je weet maar nooit en jij wil one direction toch ook zien! en jij Justin! Dan moeten jullie risico's nemen! dus doen jullie mee? Okee maar als we gepakt worden geef ik jou de schuld! Deal!
JE LEEST
Some dreams realy come true♥
Fanfic3 meisjes met veel dromen. maar wat nou als die dromen echt uitkomen!