POV Lisa
Dit is echt een slecht plan maarja ik kan moeilijk in mijn eentje buiten blijven staan... We duwen de container aan de kant en proberen de deur. Ik kijk met hele grote ogen (en volgensmij is mijn mond ook open) van verbazing als ik zie dat carmen met gemak de deur open doet. Zie je wel? hij is gewoon open. Nou nu moeten we heel stil zijn. Ik doe de deur heel zachtjes achter me dicht en loop carmen en marieke achterna. het lijkt wel alsof carmen hier elke week komt want ze loopt zo met alle gemak de gangen door alsof ze weet waar ze heen moet! Waar ga je heen carmen? Ik loop naar beneden daar staat meestal wel ongeveer in welke kamer ze verblijven. We kijken voorzichtig om het hoekje of er ook bewakers staan maar er staat niemand ze staan allemaal bij de vooringang tienermeisjes tegen te houden. We lopen met zijn allen naar de bali en maken ons klein. Ik en marieke kijken of er niemand aan komt en carmen kijkt waar ze verblijven! Ik heb het gevonden en ze schrijft het snel op haar arm met een pen.
Als we aankomen bij de eerste verdieping horen we iemand aan komen lopen en gaan snel achter een roomservice kar zitten. Diegene die we hoorde pakt de kar en rolt hem weg maar op de een of andere manier zag hij ons niet denk ik maar dan kijkt hij om en geeft ons een knipoog. We sluipen verder. Carmen waar moeten we eigenlijk naar toe? justin is op de 3de verdieping kamer 77 en one direction verdieping 6 kamer 122 dus we moeten nog best ver haha. Als we eindelijk voor kamer 77 staan begin ik te twijfelen. wat nou als we naar binnen komen en justin ons boos eruit gooit dat zou een schok zijn voor marieke! Maar carmen klopt al op de deur. Ja? hoor ik van achter de deur en ik zie dat marieke fluisterd: Dat was justins stem!!!! Wat moeten we nu zeggen? wat is er? hoor ik justin nog een keer zeggen. Eh belangrijk nieuws? Dan doet hij de deur open en daar staat hij! DE justin bieber! Stuur ons asjeblieft niet weg we hebben zo veel moeten doorstaan om hier te komen! hoor ik carmen zeggen.
Maak je maar geen zorgen als jullie maar verder niemand bij jullie hebben! nee dat hebben we niet maar hey ik ben carmen hoor ik haar zeggen en ze geeft justin een knuffel. Ik ben lisa en ik geef hem ook een knuffel! wat ruikt hij lekker! ik ben geen belieber maar zelfs ik wil nooit meer weg uit zijn armen. Dan kijken we alle 3 naar marieke die helemaal versteend is. Ik kijk naar justin en zeg: Ze is 1 van je grootste fans haha ze heeft zelfs speciaal dat jurkje aan gedaan voor je! En hoe heet je? ma ma marieke Ik ben marieke en jij bent justin bieber!!! gilt ze bijna uit. haha jaa dat ben ik maar kom binnen voordat de bewaking jullie ziet! Dus hoelang blijven jullie? nou we moeten nog naar one direction hopelijk reageren die net zo! vast wel ze zijn echt chill! maar wat als marieke hier bij mij blijf en jullie gaan naar one direction ik heb namelijk nog wel tijd. en voordat iemand wat kon zeggen riep marieke al JA! Maar mogen we nog wel een foto? jaa tuurlijk! als we allemaal met hem op de foto zijn geweest geven carmen en ik justin nog een knuffel en lopen de gang weer op.
Wow zo gaaf ! nu hopen dat one direction ons binnen laat... Jaa ik hoop het ook!
Hier is het dan zegt carmen. ze klopt op de deur maar er is niemand(denk ik). niemand zegt wat en niemand doet de deur open... Ze klopt nog een keer aan maar dan wat harder maar we merken al snel dat het geen zin heeft. We gaan op de grond zitten en ik zie dat carmen begint te huilen. Ik sla een arm om haar heen. We moeten nog niet opgeven carmen. door jou ben ik binnen geglipt in een hotek met 100 man bewaking en nu gaan we dus ook niet opgeven. We moeten gewoon iets bedenken ze slapen toch hier? dus ooit komen ze terug en marieke red het wel daar. Dankje lisa je bent een schatje♥
Na een uur wachten heb ik de moed ook een beetje opgeven en kijkt carmen naar me. We gaan ze niet meer ontmoeten he. Ik kijk naar haar zonder dat ik wat zeg maar ik denk dat ze mijn antwoord wel zag in mijn ogen want ze begint weer te huilen. dan horen we voetstappen. We moeten weg hier! waarom? alles is nu toch al verpest! maar marieke dan! daar kunnen we nu niet heen als iemand ons daar naar binnen ziet lopen word marieke ook weg gestuurd en dat kunnen we niet maken! je hebt gelijk. Dan horen we ineens van boven Watis er? waarom huil je? We kijken naar boven en als eerste zie ik Niall! NIALL! roep ik! Ik sta op en geef hem een knuffel en deze keer is het niet marieke maar carmen die versteend op de grond zit. Dan komt harry tevoorschijn en trekt carmen omhoog. ze moet nog harder huilen en dan geeft harry haar een hele dikke knuffel♥
Ik hoop dat jullie het een beetje leuk vinden want dit kan natuurlijk onmogelijk echt haha
xxx
JE LEEST
Some dreams realy come true♥
Fiksi Penggemar3 meisjes met veel dromen. maar wat nou als die dromen echt uitkomen!