Hurghhh! Sikit je orng vote.. Dah baca tu rajin2 la sikit vote.. Kesian la kat author.. Nanti author hilang keyakinan lepas tu nanti author delete je citer ni..
------------------Hany pov..
Lepas aku dengar luahan dari chanyeol terus aku pandang dia yang sedang memejam mata dengan riak muka yang tidak percaya.. Mataku terkebil-kebil melihat dia.. Terus aku dekatkan mukaku dengan dia dan..
Chup~
Aku juga terkejut dengan diriku yang begitu berani mencium pipi chanyeol!! Chanyeol terus buka matanya dan memandang ke arah aku tapi aku memalingkan muka aku ke arah lain.. Tak sanggup nak tengok muka dia weyhhh!! Malunya!! Hishh.. Kenapa la dengan aku ni.. 😥
End pov..
Chanyeol pov..
Lepas aku luahkan perasaan aku terhadap hany dengan memejamkan mata.. Tetiba aku terasa seperti ada benda yang lembut dan sedikit sejuk di pipi belah kiriku.. Terus aku buka mataku.. Rupanya hany cium pipi aku! 😨 Aku memandang hany tapi hany memandang ke arah lain.. Malu la tu.. Muka dia memerah sebab blushing.. Comelnya! Tetiba rasa nak menyakat si hany pula.. "Chagi~" kata ku dengan buat suara sehabis manjaku..
End pov..
Chanyeol membuat suara sehabis manjanya dengan tujuan untuk menyakat si hany itu.. Maka muka hany jadi makin merah akibat chanyeol.. "Hahaha... Comel la chagi" kata chanyeol sambil mencubit pipi hany.. Lagi bertambah la blushing hany.. Hany mengipas sedikit menggunakan tangan nya di mukanya.. Chanyeol tertawa kecil melihat hany yang mukanya marah seperti kena demam.. "Kau suka aku tak hany? " tanya chanyeol.. Terus hany berhenti perbuatannya itu dan berpaling ke arah chanyeol dengan muka blur.. "Nae?" tanya hany pula "aku tanya kau suka aku tak?" sekali lagi chanyeol menanyakan soalan yang sama.. Hany memandang ke bawah dan kepalanya sedikit menunduk kemudian hany menganggukkan kepalanya perlahan-lahan menandakan bahawa hany sukakan chanyeol.. Chanyeol membulatkan matanya.. "Betul ke ni?!" tanya chanyeol sekali lagi untuk kepastian.. "Nae.. Saranghae Park Chanyeol.. " kata hany.. Terus chanyeol menarik hany ke dalam pelukannya dan chanyeol berbisik di telinga hany "nado saranghae chagi.. " hany membalas pelukan chanyeol itu.. Maka dengan itu mereka ialah pasangan kekasih Official.. Lepas itu chanyeol menghantar hany pulang ke rumah..
Sampai sahaja di rumah, hany mengucap terima kasih kepada chanyeol lepas itu terus hany masuk ke dalam rumah.. "Eo? Anak omma dah balik.. So? Best tak baby dating tadi? " tanya omma hany.. " mana ada baby dating kitorang cuma jalan-jalan dengan main game dekat funfair je.. Ape la omma ni.. Ok la baby masuk bilik dulu la.. " kata hany.. Terus hany naik tangga dan menuju ke biliknya.. Masuk sahaja dibilik hany terus mencampak telefonnya ke atas katil manakala beg tangannya di atas meja solek dan kemudian hany melangkah ke katil terus dia mencampakkan dirinya di atas katil.. siap berguling-guling lagi.. nasib tak jatuh dari katil...
Tiba-tiba...Lipstick Chateau wainbit keolleo (La La La La)
Hayan Champagne beobeure syawo (La La La La)"Yeobosaeyo?"-hany
"Chagiya~! Rindulah~"- chanyeol
"Eo oppa ingatkan siapalah tadi.. Eee~ mengadanya"-hany
"Hehe.. chagi ingat sape? Mengada pun bakal husband chagi juga~"-Chanyeol
"Chagi ingat oppa chagi.." - hany
"Ouh oppa chagi yang panggil chagi 'baby' tu ke? Kalau macam tu oppa nak panggil chagi 'aegy' la.." -Chanyeol
"M-mane oppa tahu ni?! Jangan nak mengada-ngada panggil chagi 'aegy' pula!" - hanyTerus terbangun hany dari baringnya tadi apabila Chanyeol tahu nama gelarannya untuk keluarganya sahaja..
"Oppa tahu masa oppa datang rumah chagi untuk bawa pergi beli baju wedding kita.. Masa tu chagi tak nak bangun lepas tu omma chagi suruh oppa kejutkan chagi.. alah.. tak apa sekarang tak boleh tapi dah kahwin nanti oppa tetap akan panggil chagi 'aegy'.." - chanyeol
YOU ARE READING
Park Chanyeol Is My Husband? (HIATUS)
FanfictionMenceritakan tentang Park Hany dan Park Chanyeol yang dipaksa khawin oleh keluarga masing2.. "Blah la!! Yoda! Tak abis2 nk kacau aku je.."- hany "Suka hati aku la.. kau tu bakal bini aku.."- chanyeol Chanyeol ank kepada pengetua sekolah SM Highschoo...