Bölüm 3 - Kızlar Gecesi

79 3 0
                                    


Ece'nin kendi çapında davranışlarını takmayıp kızlarla sınıfımıza çıktık. Sınıf listeleri açıklandığında Gizem Betül ve benim 11-B de olduğumuzu gördüm. İşte bu sevindirici bi haber.

Okul normal geçmişti. Dersler bitince kızlarla anlaşıp bize gitmeye karar verdik. Bugünü film gecesi ilan ettik. Şoförümüz Murat Amca gelip bizi aldı. Eve girdiğimizde evde sadece Merve abla vardı.

"Merve Abla, annem daha gelmedi mi?"

"Melis'cim annenle baban bu akşam yemeğe gidiceklermiş. Geç geliriz dediler."

Kızlarla sevincimizi gizlemeye çalıştık ama bu harika bi haberdi yani bütün gece ev bize kalmıştı.

"Melis'cim istersen gece seninle kalabilirim. Tek kalmamış olursun?"

"Yok sağol Merve abla. Biz bu akşam kızlarla film gecesi yapıcaz. Sen eve git hem minik Cem seni arar şimdi."

"Tamam sağol canım. Ben yemekleri hazırladım. Dolaba koydum. Acıkınca yersiniz."

"Tamamdır sağol!" diye seslendikten sonra kızlarla odama çıktık. Merve ablanın Cem adında 4 yaşında bir oğlu vardı. Merve abla benimle kalmayı önerdiğinde hiçbir zaman kabul etmezdim çünkü oğlunun ona daha çok ihtiyacı vardı.

Odama girdiğimizde kızlar hemen yatağıma atladılar.

"Ee Melis ne izliyoruz?" diye sordu Betül.

"Bence korku filmi izleyelim." dedi Gizem. Bence korku filmi izlemek güzel bir fikirdi. Hemen internetten The Conjuring'in yeni filmini açtık.

Film çok korkunçtu. Kızlarla izlerken birbirimize nerdeyse yapıştık ve bazı sahnelerde öyle çığlık atıyorduk ki komşularımız evde adam öldürüyorlar falan zannedebilirlerdi.

Sanırım korku filmi karnımızı acıktırmıştı. Aklımıza pizza söyleme fikri geldi ve hemen pizza söyledik.
Yaklaşık 25 dk sonra pizza geldi. Bari 5 dk daha geç gelseydin de bedava olsaydı neyse..

Tam pizzacıya parasını ödedim. Kapıyı kapatıp pizzaya gömüldük. Tam pizzamdan kocaman bir ısırık almıştım ki kapı çaldı. Kimdi ki bu ya? Pizzacı bir şey mi unutmuştu?

Ağzımdaki koca lokmayı çiğnemeye çalışırken kapıyı açtım. Pizzacı değildi. Keşke o olsaydı...

Lütfen yorum bırakmayı ve yıldızlamayı unutmayın. ❤️

POPİ KIZHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin