Karşımda hiç istemediğim biri duruyordu. Eski sevgilim Uzay. Uzay ve ben lisenin ilk yıllarında tanışmıştık. Aslında en başta benim ona karşı bir ilgim yoktu. Onun hakkında ilgimi çeken tek şey Ece'nin Uzay'a aşık olmasıydı.Önceden de söylediğim gibi aramızdaki savaşı Ece başlatmıştı ve benim geri adım atmaya hiç ama hiç niyetim yoktu. Aslında Uzay'ın hislerine karşılık vermemin tek nedeni Ece'yi üzmekti. Biz çıkmaya başlarsak Ece üzülür diye yapmıştım ama sonra pişman oldum.
Bir anlık bir intikam arzusu için kalp kırmaya değmezdi ama o zamanlar aklıma göre değil hislerime göre davranıyordum. Olan olmuştu. Biz beraberken Uzay çok mutluydu. Sürekli bana hediyeler alır ve beni mutlu etmeye çalışırdı. Şimdiki aklım olsa asla Uzay'ı üzmezdim.
Biz yaklaşık 2 ay takıldıktan sonra Uzay'a gerçeği söylemeye karar verdim çünkü kendimi çok kötü hissetmeye başlamıştım.
Bir gün Uzay'la bizim okulun yakınındaki kafeye gitmiştik. Erkenden gidip masaya oturup ona ne söyleyeceğimi prova yapıyordum. Bir anda Uzay geldi. Elinde kocaman bir hediye paketi vardı. Onu gerçekten üzmeyi hiç ama hiç istemedim. O gün ona gerçeği söyleyemedim. Bana hediyeyi verdikten sonra evde açmamı söyledi.
Yaklaşık bir iki saat konuştuktan sonra eve gelmiştim. Hediye paketini açınca içinden benim en güzel resimlerimden birini tablo yapılmış halde gördüm. Resmimi tablo yaptırmıştı!
İçinde de ufak bir not vardı. Beni ne kadar sevdiğini anlatan bir yazı. Okurken o kadar zorlandım ki size anlatamam.
Sonunda düşünüp taşındım ve Uzay'a onu sevmediğimi söyleyemeyeceğime karar verdim.
Peki sonra ne yaptın derseniz aklınıza gelebilecek en kötü şeyi yaptım. Gidip başkasıyla görüşüyormuş gibi davrandım ve Uzay'a ben başkasını seviyorum dedim. O yüzündeki ifadeyi ömrümün sonuna kadar unutabileceğimi sanmıyorum. O gün ilk defa bir erkek benim için ağlamıştı...
O günden sonra Uzay okulunu değiştirdi ve aniden Amerika'ya gitti. Bana söylediği son şeyi hala hatırlıyorum. Keşke bana söylediği son cümle bu olmasaydı.
"Melis, ben seni gerçekten sevmiştim..."
Lütfen yorum bırakmayı ve yıldızlamayı unutmayın. ❤️
ŞİMDİ OKUDUĞUN
POPİ KIZ
Teen FictionHayatta iki çeşit insan vardır. Birincisi doğuştan şanslı olanlar, ikincisi ise kendi şansını kendi yaratanlar.. Ben Melis. Melis Tekin. Tekin Holding'in tek varisi ve babamın biricik prensesiyim. Okulun en popi kızıyım ve bütün erkekler benim peşim...