Kapitel 4.

24 4 0
                                    

Jeg hade fået varmen foran pejsen. Jeg sad og læste en bog for Marie og Lulu, og Haydan. der sad ved min side.
""Jeg er ked af det, jeg lover at det kun skal være os to for altid. Sagde Prinsen.
Han rykkede sig tættere på prinsessen, og deres læber mødes. De levede lykkeligt til deres dagens ende. slut." Sagde jeg og lukkede bogen i. "Den var god." Sagde Lulu. Jeg nikkede og smilte til hende. "Vil i med ud?" Sagde Marie. "Skal lig hade skiftet til noget varmere tøj. I kan bare gå ud jeg kommer." Sagde jeg.
"Kom piger!" sagde Haydan og gik med pigerne ud.
Jeg gik ud af pejsestuen og ned mod mit værelse. Jeg åbnede døren der ind og så Sara, min tjenestepige, stå og støve noget støv.
"Nå deres højhed. Kan jeg hjælpe dig med noget?" Sagde hun og nejede.
"Ja, du må gerne hente mine hofdamer." Sagde jeg.
"Som de vil. Deres højhed" Sagde hun og nejede.
Lidt efter hun gik kom mine hofdamer ind. Dacy, Kathrin, Pernille, og Asly. De er mine venner ikke kun hofdamer med min venner.
De hjalp mig i en hvid kjole med guld mønster på. "Tak for hjælpen piger,  i må gerne gå." Sagde jeg.
De gik.
Jeg tog en lang blå, dekuta. (Det hedder den ikke med det kalder vi den nu. Fordi jeg ikke hved hvad det er. I kan se den på billede den er den lange jakke ting hun her på)

Jeg gik uden for og så mine søskende lege i sneen. Der jeg pludselig fik en snebold i hovedet. Jeg vente mig og så Haydan, der var ved at dø af grin.
"Nu skal du få!" Sagde jeg og samlede noget sne op og lavede en snebold. Derefter kastede jeg den i hovedet på Haydan. Jeg begyndte og grine.
Vi legede sneboldkrig.
Haydan kastede en snebold over med mig med jeg dukkede mig. Og den Ramte...
Prins Sebastian! Hun ramte ham i maven.
"Ej undskyld deres højhed. Vi legede bare." Undskyldte Haydan.
Det er var stille.
Han begyndte og grine.
Ser var først stille og så begyndte vi også.
Han lavede en snebold og kastede den på Haydan.
Jeg var flad af grin. Indtil Jeg fik en snebold på mig af Haydan, der stod og grinte.
Vi legede snebold krig i flere minutter.
Og vi hyggede os.

Kronen af landet Lusiana.Where stories live. Discover now