Det var dagen inden min fødselsdag. Sneen var ved at forsvinde. Og vi gik stille ind i Januar. Jeg har fødselsdag den 3/1. Så vi må have den 2/1.
Jeg red stille i skoven. Bare for at tage en hyggetur. Nu når alt det larm er i slottet om hvordan det hele skal være til imorgen. Jeg nød også bare at være fri. Måske for sidste gang. Jeg var blivet gode venner med Bash, Ja det er hans kælenavn. Men det er ikke der for jeg måske ikke kommer til at føle mig fri. Det er bare fordi... Alle de, ting der kommer efterfølgerne. Med at efter traditionen. Skal man i seng med ens mand/Kone, den dag man bliver gift. Også skal man gøre/blive gravid. Så man kan få en tronarving. Og det pres med at være dronning for to lande. Jeg ved ikke om jeg klare det.
"Rihanna?" Lød en stemme. Jeg vente hovedet og så Bash, og en af vagterne.
"Ja?" Sagde jeg.
"Hvad laver de her? Eller jeg mener skal du ikke være hjemme i slottet og planlægge din fødselsdag?" Sagde han og hoppede ned af hesten.
"Nej, har aldrig brudt mig om sådan noget." Sagde jeg og hoppede ned af Trofast.
"Hvad laver de så her?" Sagde jeg.
"Vi leder efter... Øhhh. Vi er ude og Jage rådyr." Sagde han.
"Okay?" Sagde jeg og gik videre med trofast.
"De Burde ikke være alene her ude i den farlige ende af skoven." Sagde han.
Jeg vendte mig hurtigt om og så seriøst på ham.
"Jeg elsker at være i denne ende. Selv om jeg har været her hver dag hele mit liv. Så har jeg Næsten ikke set Skyggen af en." Sagde jeg.
"Næsten??" Sagde han.
"Lang historie." Mumlede jeg og gik videre.
"Vi møder ved hinanden igen hjemme på slottet. Jeg skal nok tage og komme hjem nu..." Sagde jeg og hoppede op på trofast.
"Det gør vi min Prinsesse" sagde han. Jeg satte i galop hele vejen hjem.
YOU ARE READING
Kronen af landet Lusiana.
FantasyADVARSEN DENNE HISTORIE FORGÅR I GAMLE DAGE, IKKE 50-60 ÅR SIDEN, 100-1000 ÅR SIDEN! Rihanna er ikke en helt almindelig kronprinsesse. Hendes mor og far har meget store forventninger til Rihanna, fordi hun skal ave tronen vår hun bliver 18 år gammel...