"Prinsesse Rihanna." Lød det fra min mor's sukkersøde stemme. Jeg vente mig og så min mor stå med en buket blomster.
"Prins Sebastian, af France. Din forlovet, er på vej." Sagde hun og duftede til blomsterne.
"Hvad?" Sagde jeg måske med en lidt hård stemme.
"Nu? Er det ikke først efter min 18 års fødselsdag?" Sagde jeg.
"Nej da, min kære. Han er på vej med flåden. Sammen med hans bror og dronning lala." Sagde hun og kikkede lidt sjokerede på mig.
"Jeg tager ud og jager!" Sagde jeg hårdt og gik ud i stalden.
"Pas nu på dig selv!" Sagde min mor inden jeg gik.
Jeg tog min hest, trofast. Og sadlede ham op. Der mine to lille søskende kom ind. "Hejsa Rihanna, hvad skal du?" Sagde Lulu, den mindste af mine søskende.
"Ud og jage." Sagde jeg.
"Okay, er du tilbage til mig og Lulu's Te party?" Sagde Maria, den anden mindste.
"Det vil være mig en ære." Sagde jeg og nejede.
De begyndte og fnise, mens de gik igen.
Jeg forlod stalden og satte mig op på trofast. Jeg satte ham i galop, ned langs vejen.
Gemmen skoven, hade jeg min bue og en pil fremme hele tiden.
En vildsvin kom gående over vejen. Jeg sikrede efter den, men så kom der en lille vildsvine unge efter. Jeg sank buen. Og besluttede mig for at ride tilbage.
Jeg nåde slottet igen. Og mine to lillesøster sad uden for og legede.
Jeg red ind i stalden og fik stald drengen til at sadle min hest af for mig.
Mens jeg gik ind til min moder.
"Mor jeg skal ikke have aftensmad jeg føler mig lidt svimmel, og vil hellere i seng." Sagde jeg.
"Ååå... Min kære du er vel ikke blivet syg er du?" Sagde hun og lage en hånd på min pande.
"Det tror jeg ikke. Er nok bare træt." Sagde jeg.
"Det er okay. Jeg skal nok sige til hofdamerne at du ikke skal have noget mad Idag." Sagde hun.
"Okay. Er du ikke også sød og sige til Marie og Lulu at jeg ikke kan komme til deres teselskab?" Sagde jeg.
"Okay"Jeg gik op på mit værelse tog mit tøj af og skiftede til natkjole. Så lagde jeg mig til at sove.
VOCÊ ESTÁ LENDO
Kronen af landet Lusiana.
FantasiaADVARSEN DENNE HISTORIE FORGÅR I GAMLE DAGE, IKKE 50-60 ÅR SIDEN, 100-1000 ÅR SIDEN! Rihanna er ikke en helt almindelig kronprinsesse. Hendes mor og far har meget store forventninger til Rihanna, fordi hun skal ave tronen vår hun bliver 18 år gammel...