4. Bölüm - Terk Edilmek

163 15 120
                                    

**********

Justin'le üç gündür çıkıyorduk, en önemlisi de kimsenin beni tanımamasıydı. Bu çok tehlikeliydi, yani öğretmen nerde olduğumu, neden gelmediğimi sora bilirdi, değil mi?

Justin canımı yakmıştı, ama onu seviyordum.

Herkese iyi davranıyordum. Ama ben kimsenin umrunda bile değildim.

Okulun sıkıcı koridorlarını geçerken, Justin'i gördüm. Mavi yırtık kot pantolon ve beyaz tişort giymişti. Normal Justin işte.

Beni görünce aşık olduğum gülümsemesi dudaklarına yayıldı, yanıma geldiğinde dudaklarıma minik bir öpücük kondurdu. Ona neden güveniyorum, bilmiyordum. Kalbimdeki ses güven derken, aklım tam tersini söylüyordu.

"Nasılsın Isabella ?" Dedi başımı göğsüne yaslarken. Bu adamla çıktığım için dünyanın en şanslı kızıydım.

"Iyiyim Justin. Sen nasılsın ? " Dudaklarımı yalarken sordum.

"Bende iyiyim. Bir şey söyleyeceğim. Bence derse girmeyelim." Bir tutam saçımı alıp kulağımın altına sıkıştırdı.

Derse girmeyip, onunla sevişe bilirdim. (Ononlo sovoşo bolordom.)

"Istemiyorum, teşekkür ederim." Şirince gülümsedim.

O anda karşımda Ashley ve Amy'i görmemle kaşlarım çatıldı. Onunla m bağları koparmıştım. Ne istiyordu ki bizden ? Derdi neydi ? Önce bana yardım etmiş, tuzağa düşmemi sağlamıştı.

Yanımızdan geçerken, bana gülümsediler ve gözden kayboldular. Justin elini boşver der gibi salladı.

Justin'in dersi edebiyyattı, benimki de tarih. Keşke ders programımız aynı olsaydı. Justin sınfına girdi.

Bende tam karşıdaki sınıfa girecekken, midemden ağzıma doğru bir şey geldi, hemen ağzımı kapattım ve lavaboya koştum.

Midemde ne varsa, hepsini çıkarmıştım. Başımın dönmesiyle, hemen musluğun yanındaki zımbırığa dokundum. (Adını bilmiyorum :D)

Kumral bir kız bana döndü. "Iyimisin ? Doktora gidelim mi ?" Kendimi iyi hissetmiyordum, bu yüzden kafamı evet anlamında salladım.

Hastaneye gelmiştik ve sıramızı bekliyorduk. Justin'e olanları söylememiştim, önemli olduğunu pek sanmıyordum. Bayan Morgan'dan izin almış, buraya gelmiştik.

Bana yardım eden kızın adını öğrenmiştim, ismi Spencer'di ve iyi kıza benziyordu. Kumral kıvırcık saçları ve yeşil gözleri vardı. Mini etekli kadın adımı söyleyince odaya girdik.

Karşımızda uzun siyah saçlı ve mavi gözleri olan kadın vardı ve baya güzeldi. Eliyle oturmamızı işaret ettiğinde mal gibi dikilmeyi bırakıp siyah koltuklara oturduk.

My Strawberry Cake || BieberHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin