Z lutostivim pohľadom na mňa pozrela a zodvihla ju.Áno čo sa deje ? Dobré budem tam, čau
Hneď ako ju vypla na mňa pozrela zagulal som očami a prikývol som na súhlas.
Kde ?
Spítal som sa.
Domov potrebuje pomoc pri balený
AhaNaštartoval som a vyrazili som na cestu. Celú cestu sme boli obydvaja ticho ani jeden z nás neprehovoril bol som nahnevaní lebo keby niet toho mobilu...
Hnevaš sa ?
Spitala sa po tichu pozrel som sa na ňu a pokrútil hlavou na znak nesúhlasu.
Nie len ma to mrzí
To prejde
Si zlomoselna
Ďakujem zlatko
Hneď tak ťa predca volám ja
No a ? Za to tá tak nemôžem volať ja ?
Ale môžešN.W...
Hneď ako zastavil pred našou bytoukou sme si vymenili pár bozkou na rozlúčku až som napokom vyšla z autá a on odišiel.
Keď som zavrela za sebou dvere na byte vydela som všade skatule a Raili už balíka o dušu.Ahoj som doma
To je skvelé vyprazdny si skriňu a pobral si všetky veci
Ako myslíšPoslúchla som ju a pobalila som si vedci ako mi kázala večer sme boli hotové všade do okolo boli škatule až mi to pripadalo smiešne.
Som zvedavá ako si to tu prerobia
Začala som rozhovor pri večernej pizzi a telke.
Neprerobia si to tu ostane to takéto nechce žiadnu zmenu
Zvláštne nemyslíš ?
Ani nie neviem nepozastavuje sa nad tým a ozaj kde si dnes bola keď som ti volala ?
No... Bola som v parku a zarospravala som sa z dakymi chalanmi
AhaKeď som si spomenula čo sa odohralo v tom aute som po pravde ľutovala že som ju zdvihla a neposlúcha som Filipa.
A čo si dnes robila ty ?
Filip má pozval na obed
Filip ?Nechápavo som sa spýtala.
Áno Filip Ferzner no vieš ale bol to len obed pokecali sme a tak
Aha a čo nasledovalo potom ?
Čo malo nasledovať hodil má do práce a už ho nebolo niekde sa veľmi ponáhľal ale nečudujem sa mu veď je slávni
Aha a nepovedal ty kde sa ponáhľa ?
Nie ale videla som že ma niečo za lubom asi išiel za dakym dievčaťom alebo také niečo, neviem a prečo sa ma na to vlastne pitaš ?
Sama neviem len som zvedavá nič viac
Aha
No dobre venujme sa filmuRýchlo som zmenila tému lebo videlw som na Raili isté pochybnosti nechcela som aby sa dozvedela pravdu nie teraz.
" som zvedavá kedy si spomenie, trvá to už asi pri dlho možno si nespomenie vôbec. A čo ak sa som ňou len zahráva ???
Som zvedavá čo som ňou plánuje ale nerada by som sa v ňom mylila,,Hneď po filme som si dala sprchu hodila som na seba pižamo zalahla som do postele a netrvalo dlho ocitla som sa vo ryši snou.
Ráno som vstala a hneď som zamierila do kúpeľne tam ako tak som sa dala do poriadku a hneď som zamierila do kuchyne.
Chcela som sa napit ale nenašla som ani jeden pohár Raili sa bavila z Viktorom a ostatnými deckami. (Áno boli u nás aj oni)...Raili kde sú poháre ?
Spitala som sa na čo mi hneď venovala pozornosť.
Nie sú všetko je už odložené
Povedala s kludnym hlasom a ďalej sa venovala chalanom.
No fajn
Povedala som naštvaná a odyšla som do izby kde som sa hneď nahodila do prvého čo som našla. Asi tak po hodine sme opustili dom všetci už boli dole pred bytovkou ale ja som ešte na chvíľu ostala v byte. Po pravde keby že mám na výber eacej ostanem tu veľmi som si to tu obľúbila a nikdy mi nevadilo to že to tu je malé ani raz. Napokom som zavrela dvere zamkla byť a smutné zbehla dole schodmi.
YOU ARE READING
Ja- Ty- My
RomanceDve duše v jednom tele to bude príbeh ich nadpozemskej lásky. Normálne dievča sa záľuby do ducha ako to všetko dopadne ???