Sadol som si a zobral som si pero videl som na tom dievčati ako sa nadom ňou rozplivala ale netrápilo má to. Začal som sa venovať papierom aby som niečo nedokazil. Ako prvé mi do očí vrazila kolonka meno majiteľa..." tak že meno hej ???,,
Napísal som tam Raili Walmeinová a Nori Walmeinová...
Potom som viplnil ďaľšie potrebné informácie až som sa napokom podpísal a znova som to podal tomu dievčaťu. Tá sa na mňa usmiala ale keď sa pozrela na papier zosmutnela asi si prečítala mena majiteľov. Dala to do kopirky hodila si to do počítača a ešte niečo potrebné stým urobyla až mi to znova napokom vrátila.
Z úsmevom som si to zobral a pobral som sa na odchod ale znova som sa knej vratil.A ešte niečo chcem aby ste my z môjho účtu vybrali tri tisíc v hotovosti bude to možné ?
Áno jasnéPlacho sa usmiala a znova začala tukwt do počítača. Po chvíli som jej podal kreditku zadal som kód a netrvalo dlho položila predo mňa tri tisíc v hotovosti.
Dakujem
Usmial som sa na ňu na čo mi hneď úsmev opätovala.
Neni zač aj nabudúce
Otočil som sa spokojne som si vyšiel z banky a zabocil som ho obchodu z nábytkom ktorý bol hneď vedľa.
Hneď ako som tam vošiel ku mne pribehla mladá baba mohla mať asi devätnacť (pre mňa stará) a zo širokým úsmevom má privitala.Čo to bude pán Ferzner ?
Chcem aby ste mi zariadili byť ale musí to byť za deňPovedal som a podal som jej papierik z adresou, prikývla a niekde vykročila nasledoval som ju prišli sme za nie veľký stôl kde boli dve kreslá a na nich kopu katalógu.
Sadnite si
Vyzvala má a ja som poslušne spravil to čo povedlala. Hneď na to si sadla aj ona a spolu sme sa začali venovať dizajnu.
" po pravde takéto veci proste neznášam ale toto bolo iné dal som do toho všetko asi preto lebo tam bude bývať dievča na ktorom mi neskutočne záleží...,,
Na zariadovanie nemám dosť talent ale napokom mi stým pomohlo to dievča spolu sme to zvládli bol som z našou prácou spokojný ale aj pekné som tam zacvakal. Na tom mi samozrejme nezáležalo zaplatil som to s kartou a spolu z bločkom spokojním ale hlavne šťastným svedomím som s tade odišiel.
Napokom som nasadol do auta a zamieril som domov nie ku mne domov ale k Fredemu. Hneď ako som zastal pred bytovkou som vypol motor, vystúpil som z autá zamkol som ho a zamieril som do bytovky. Keď že táto bytovka má veľa poschodí som sa napokom rozhodol pre výťah ktorí bol dosť prekvapujúco rýchly.
( to asi preto lebo som v novostavbe)...Hneď ako som prišiel do bytu som prvo zamieril do Fredeho izby zistil som že neni doma potom som si uvedomil že je vo firme a tak som sa pobral do svojej izby. Papiere od bytu a peniaze som zachoval na bezpečné miesto a spokojne som sa vivalil na moju posteľ. Po tak namáhavom dni som napokom zaspal...
N.W...
To že Filip sa z Raili chcem rozprávať bez mojej prítomnosti má znepokojovalo tak veľmi som chcela vedieť o čom sa rozprávali ale žiaľ nemala som to ako zistiť. Raili sa napokom po hornej chvíli vrátila videla som na nej že je šťastná a to ma znepokojovalo neviem prečo ale nemala som s toho dobrí pocit.
O čom ste sa tak dlho rozprávali ?
Nedalo mi a tak som začala vyzvedať.
O ničom rozprávali sme sa o nom celi čas mi rozprával vlastne odpovedal na moje otázky nič viac prečo ?
Aha a čo si sa ho pítala ?
Všetko to čo sa fanúšikovia pitaju hviezd stačí ?
Hej stačí
BINABASA MO ANG
Ja- Ty- My
RomanceDve duše v jednom tele to bude príbeh ich nadpozemskej lásky. Normálne dievča sa záľuby do ducha ako to všetko dopadne ???