10.* Nečakana správa

17 2 0
                                    


No tak dobe

Navzájom sme sa objali keď v tom sa k nám pridala aj Melisa.

Kde ideš Filp ?

Spitala sa ustarostene aj Melisa.

Idem ku Fredemu pokým si niečo nenájdem

Odpovedal som na jej tvári sa tieš rožiaril úsmev tak som jej ho láskavo opätoval.

To je úžasné tak to nebudem mať ďaleko keď budem chcieť ísť na návštevu

Povedala z úsmevom.

Veď by vás o poschodie vyššie

Povedal Frede.

Práve preto ty hlupačik

Dodala a oboch nás silno obiala napokom sme sa od seba odtiahli nasadli sme do auta a zamierili sme do bytovky v ktorej býval Frede a tak tieš aj Melisa. Hneď ako sme vystúpili mi pomohli vytiajnut kufre zamkol som auto a spoločne sme išli k fredemu do bytu kde mi následne Frede ukázal izbu.

Tak urob si pohodli e a cit a tu lepšie než doma

Povedal z úsmevom na perách.

Budem sa vás snažiť navštevovať tak často ako ss len bude dať okej ?

Dodala Melisa.

To budeme radi a určite sa tu budem cítiť lepšie než doma

Dodal som z úsmevom

No dobre tak sa vybaľ

Povedal Frede pri čom má obial po chvíli sa však odtiahol a ustúpil o kus do zadu.

Dobré

Bolo jediné čo som mu na to povedal.

Tak čau zatiaľ

Melisa má tieš obiala ale tak tieš len na chvíľu hneď ako sa odo mňa odtiahla a odstúpila o kus do zadu sa spolu pobrali preč  z mojej izby hneď ako za sebou zavreli dvere som sa pozrel na kufre a zagulal som očami.

Kufre je lahke zbaliť ale namáhavé vybalit, čaká ťa veľa veľa vybavovania Filip

Dodal som si len tak sám pre seba.

N.W...

Hneď ako som ráno vstala som rýchlo zbehla do kupelky kde som sa dala do poriadku hneď na to som sa presunula ku skrini skade dom si zobrala tmavomodre džínsy, tielko, flanelovu košeľu a koženú bundičku.Zobrala som si mobil, tašku, kľúče, podišla som do chodby kde som si obula moje botasky ysla som z bytu zamkla som ho a zbehla som dole schodmi.
Hneď ako som prišla do školi som zbehla neprezuta do triedy s v rýchlosti som si hodila na lavicu knihy.

Kde si tak dlho do čerta ?

Spitala sa má Mel.

Prepáč ale zaspala som
No fajn vitaj na psychiatrii
Ďakujem

Odvetila som keď v tom do triedy zrazu vstúpil riaditeľ nechápavo sme sa na seba pozreli a postavili sme sa.

Ďakujem môžete si sadnúť

Usadili sme sa a v triede ostalo hrobové ticho mala som pocit že nikto ani nedýcha čo sa tak báli riaditeľa. Riaditeľ sa usadil za učiteľský stolom a premeral si triedu.

Ak sa mnohy pitate čo tu robíme tak aj na to hneď rad odpoviem
prišiel som sem kvôli tomu aby som vám oznámil dobrú správu sám osobne

Ani teraz sa nikto nemohol lebo čo bolo pre nás zlé pre riaditeľa bolo dobré tak sme vedeli že už je nejaký problém.

Ja- Ty- MyTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang