7.* Prebral sa

22 2 0
                                    


Ešte dlho, dlho sme sa rozprávali až sme sa napokom obiali popriali si dobrú noc a každá išla na svoju posteľ kde zaspala.
Ja som však nezaspala ani tento raz podarilo sa mi zaspať pomocou Filipa a to tak že mi po tichu spieval do uška, milé čo ?.
Ráno som sa prebudila do nového dňa vedela som že Raili doma už nebude a tak som sa presunula do kupelky kde som sa dala do poriadku a potom znova do izby ku skrini. Rozmýšľa som čo si oblečiem až som si napokom dala bledo modré džínsy, tielko a flanelovu košeľu. Vlasi som si dala do copu zobrala som si mobil, kľúče odpochodovala som do chodby kde som si obula moje botasky vošla som z biytu zamkla som ho a zbehla dole po schodoch. Vedela som kde sa nachádza nová nemocnica bola to predca novostavba a ešte keď ju stavali sme tam chodili na tajné prieskumi z babami. Cesta bola nudná hneď ako som prišla do nemocnice som zamierila na recepciu kde sa ku mne otočila mladá sestrička zo širokým úsmevom na tvári.

Môžem nejako pomôcť ?

Spitala sa milo a nahodila ďalší úsmev.

Áno vlastné chcela by som vás poprosiť či by ste ma nezaviedli do izby Peit Klarksovej

Ledla som to zo seba dostala čo som bola nervózna.

Áno jasné pod za mnou

Znova sa milo usmiala a vykročila po chodbe nečakala som a išla som za ňou. Zastala pred izbou  a otočila sa ku mne znova z úsmevom.

Tak tu to je nech sa páči

Tieš som sa usmiala ale pohľad mi skĺzol na utrápený manželský pár bolo mi ich ľúto.

Ďakujem vám veľmi pekne a môžem ešte otázku ?

Spitala som sa nesmelo.

Áno isté že s čím pomôžem ?

Milo sa spitala.

Kdo je ten manželský par ?

Ukaxala som smerom k ním mlada sestrička sa k ním pozrela a na tvari jej už nežiaril úsmev ale skôr ľútosť. Znova sa ku mne otočila a pokúsila sa o úsmev ale nešlo jej to.

To je pán a pani Ferznerovi ich syn leží v kolmé a dnes ho majú odpojiť. Ach taká škoda mladý pekný ale nemá darcu.
Chcem hovoriť z jeho rodičmi ale najskôr idem za Peit počkali by ste ma tu ?
Jasné len nebucte dlho lebo ma virazia
Sľubujem že nebudem

Rýchlo som vošla do izby kde na posteli sedela zubozena Peit a pri nej sedeli dievčatá, podišla som k nej a silno som ju obiala.

Peit čo ťa to pre Boja napadlo ?

Spitala som sa na rovinu keď že mi dochádzal čas.

Vieš keď ja som chcela zomrieť

Povedala trasliavim hladom.

Ale no veď máš predca nas spolu to zvládneme dobre ?
Dobre

Hneď ako som sa od nej odtiahla som sa pozrela na dievčata.

Musím si ísť niečo vybaviť ešte sa uvidíme
Dobre

Povedala Sara, hneď ako som vyšla z dverí tam stála sestrička, spolu sme išli za Filipovimi rodičmi hneď ako sme pri nich zastali na mňa z nádejou pozreli.

Chcem byť darca

Vyšlo zo mňa a to som sa ani nepredstavila.

To vážne ?

Spítal sa jeho otec a na tvári sa mu zjavil úsmev.

Áno smrteľne
Aku máš krvnú skupinu ?

Ja- Ty- MyTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang