A doua zi,se trezi târziu parcă şi mai obosită decât aseară.
Se hotărî să se plimbe,vrând să viziteze zona pitorească a orașului,cu clădiri vechi,care erau,însă,bine întreținute,autoritățile locale știind că acesta era farmecul orașului Steamps.
Se plimbă mult timp pe străzile pustii ale orașului. Era o zi frumoasă de toamnă. Pe cer strălucea un soare cu dinți,iar vântul care bătea tot mai puternic împrăștia primele frunze care cădeau din copacii ce umbreau trotuarele.
Kate se uită la ceas. Realiză,susprinsă,că era ora unu,după masă ,şi că ea nu mâncase nici micul dejun.
Intră intr-o cofetărie şi comandă două croissante şi o cafea,aşezându-se la o masă lângă geam şi privind absentă jocul frunzelor în bătaia vântului.
Atenția îi fu atrasă de o mașină care se opri la câțiva metri de locul unde se afla,pe partea opusă a drumului. Din maşina care i se păru familiară ieşi Robert. Acesta înconjură maşina şi veni să-i deschidă uşa Cellinei. O dată ieşită,aceasta se aruncă în braţele sale,sărutându-l. Apoi,Robert se aplecă şi o sărută pe frunte. Ciudat,din locul în care stătea Kate,părea un sărut de adio,dar probabil că asta îşi dorea ea să vadă. Cellina îi mai zâmbi o dată trist şi intră în clădire.
Neîntârziind,Robert se urcă la volanul maşinii şi se făcu nevăzut la fel de repede cum venise.
Kate rămase privind pe geam locul în care fusese maşina. Avea dreptate,Robert voia să-şi satisfacă dorinţa,şi cum es nu fusese disponibilă,de fapt fusese,dar el o respinse gândindu-se probabil la Cellina,care de fapt era iubita lui şi probabil,viitoarea lui soţie,după spusele lui Max.
Mâine,când o să îl întâlnească o să încerce să-şi amintească că el avea de fapt o relaţie serioasă şi stabilă şi că ea era doar o diversiunede la viaţa de zi cu zi.
CITEȘTI
PENTRU TOTDEAUNA
RomanceDupă cinci ani,Kate revine în orăşelul natal să-şi înfrunte trecutul.