,, Zmiany "

169 8 0
                                    

Po tej całej akcji z wężem Bella została zwolniona z lekcji, wmięc ominęły ją sprawdziany. Ja pewnie zawaliłam, nie mogłam się skupić, bo dlaczego wąż zrozumiał co ja powiedziałam? Teraz wracam już do domu. Muszę szybko się z niego wymknąć.

- Hej Katniss, zjedz coś! W szkole pewnie nic nie jadłaś!

- Muszę Cię mamo zdziwić, ale nie jestem głodna, w szkole zjadłam.

- No dobrze, wierzę ci, a jak sprawdziany?

- Nie tak źle, mamo ja muszę już iść bo się umówiłam z koleżankami. Będę przed 21. Pa, kocham Cię.

- Ja Ciebie też - odpowiedziała mama ze smutkiem w oczach.

Ostatnio spędzam mało czasu z rodziną. Wolę być sama ze swoimi myślami. Mama pewnie myśli, że jestem na nią zła w sprawie mojego biologicznego taty. Może kiedyś się dowiem. Nareszcie jestem nad moim jeziorem. Siadam pod rozłożystym drzewem. To miejsce jest takie magiczne, tak mi się wydaje. Dziwi mnie to, że tylko ja tutaj jestem. To jest tylko godzinę od mojego domu. Promienie słońca padają mi na twarz, czuję się taka szczęśliwa, wolna. Nagle podbiega do mnie biała fretka. Ku mojemu zaskoczeniu, nie boi się mnie tylko się do mnie przytula.

- Co mała, nie boisz się mnie?

Ta tylko biega koło mnie i się przytula. Teraz gdzieś odbiegła. Już wiem dlaczego. Metr ode mnie staje wielki ptak, jeśli tak można go nazwać. Ma głowę jastrzębia i tył lwa. Jest ogromny. Nie wiem co robić, biorę jakiś patyk w rękę i trzymam go przed sobą. Koncentruje się na stworze i myślę tylko zgiń. Z patyka wydobywa się zielone światło, i pół ptak, pół lew leży martwy na ziemi. Rzucam patyk i biegnę ile sił w nogach do domu. Idę do swojego pokoju, nikomu nie opowiadam o tym zajściu. Zasypiam.

                                                XXX

Wstaję, jest przed godziną 8:00. Idę uszykować się do szkoły, biorę mundurek, tym razem czarny spoglądam w lustro i mnie zamurowało. Mam blond włosy, ale żeby to był ciemny blond, ale on jest tak jasny, że prawie biały. Jak to się mogło stać? Zasypiałam mając czarne włosy a teraz? Nie powiem, że ten kolor nawet do mnie bardziej pasuje. Mam jasną cerę, wręcz białą, niebieskie oczy i teraz blond włosy. Wyglądam magicznie. Teraz w 100% pasuję do tego miejsca. Ono jest magiczne i ja. Nadal nie wiem jak włosy zmieniły kolor. Teraz będę musiała wszystkim tłumaczyć. A w dupie ich mam, nie będę się przed nikim tłumaczyć. Patrzę w lustro i mówię:

- Jestem Malfoy. Katniss Malfoy.

_______________________________________________________________________

Hejka. Jest kolejny rozdział. Długością on nie powala, wiem o tym xD Jak się podoba? Zapraszam do czytania i gwiazdkowania. Pozdrawiam wszystkich. Miłego czytania. Bajo!! :**

Córka Czarodzieja Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz