*8.Bölüm *

25 3 2
                                    

Ve tekrar merhaba canlarım çok istendiği için daha sık yazmaya çalışıyorum ve daha çok yoruluyorum bu yüzden vote yorumlarinizı eksik etmeyin.Öptüm hepinizi :*

"İşte 3 gün önce falan bu bana mesaj atmış."

"-mış mı? senin haberin yokmu telefonuna gelen mesajdan." deyip gülmeye başladım hafiften.

Dilan'ın Anlatımı

"Ya Uf Buket (bu sırada ben de kendimi fazla tutamayıp gülmeye başladım.) okuldan gelince duş almak için banyoya girmiştim.Telefonu fırlatmışım bir yerlere işte ,çok sonra gördüm Ekin'ın mesajını.

" Ee ne demiş ?"

" İki kere mesaj atmış ona cevap vermeyince 6 kere aramış falan.İşte bende sonra tekrar aradım şey dedim;

'Mesajını falan yeni gördüm kusura bakma ya banyodaydım duymadım.

'Yok onemli değil ee yapıyorsun?'

( nedendir bilmem o sıra çok heyecanlanmıştım..)

'İyiyim ya yoruldum bayağı şimdi ders çalışıcam maalesef,sen yapıyorsun ?'

'İyi bende ,bugünkü ödevi alacaktım senden de..'

'Seni dinliyorum' (Off ne diyecekti acaba ,çok telaşlanmıştım hatta o kadar ki yüzümün kıpkırmızı olduğunu fark ettim )

'Aslında ödev bahaneyi,ben şey diyecektim ;musait olduğun bir gün biryerlere gidelim mi ,yani istersen tabi..'

Sessizce aynanın karşısında çığlıklar atıp gülüyordum.O an Ekin bana 'Neden güldün ?' deyince kendime geldim, kahretsin ya o kadar sesli mi gülmüştüm!

'Ha ,ben başka bir şeye güldüm , boşver..Bilmem ki olabilir belki, o zaman uygun olduğum bir gün sana haber veririm olur mu ?'

'tabiki sen nasıl ve ne zaman istersen bana haber verirsin.'

'Hı hı evet .'

'Hm görüşürüz o zaman kendine iyi bak.'

'Sende,görüşürüz .'

Telefonu iki elimle sarıp göğsüme doğru bastırdm.Tam da duymak istediğim bir şey söylemişti Ekin ve hiç olmadığım kadar mutluydum.

Bunları Buket'e anlattığımda ,Buket bayağı etkilenmişti ve bana

'Canım benim inşallah güzel bir ilişkinin başlangıcı olur bu konuşmalar.'dedi

Buket'in Anlatımı

Kardeşimın sonunda istediği bir şey olmuştu; sevdiği adam inşallah hep sevdiği olarak kalır.

*Bizim Aşkımız *Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin