*6.Bölüm *

33 3 4
                                    

Merhaba herkese biraz geç oldu biliyorum ama dedemi hastaneye kaldırdık şu an durumu iyi olduğu  için ancak vakit bulabildim..İyi okumalar.

Okuldan çıktığımızda kapının önünde kiraz gibi kıpkırmızı bir araba duruyordu. Oraya doğru gittik,yanına oturdum ve "Nereye gidiyoruz ?" dedim.

"İlk yemek yiyelim acıkmışsındır sonra da yaparız bir şeyler ."

Gülümsedim ve "Olur " dedim.

Gittiğimiz yer gayet mütevazi bir kafeydi.Köşe bir yer seçip oturduk,manzarası çok güzeldi.Derken garson geldi ve ne istediğimizi sordu. Barış " İki inegöl köfte istiyoruz , değil mi " dedi bana dönerek.

Evet anlamında başımı salladım ve "Olur."dedim ve söze başladım.

"Burayı ben de çok severim hep..."

"Evet ?"

"Hep eski sevgilimle gelirdik " Yüzüm düşmüştü .

"Neden ayrıldınız peki ,yani anlatmak istersen.''

''Aldattı beni..''

''Çok yanlış yapmış,senin gibi birine nasıl böyle bir şey yapar aklı almıyor.''

''Neden böyle dedin?''

"Şey yani , güzelsin falan ,nasıl başka biriyle birlikte olmuş anlamadım ."

"Teşekkürler ,ama daha onu tanımıyorsun bile ."

"Bir şeyi değiştirir mi ?" dedi gülümseyerek.ve benim de yüzüme renk gelmişti.O sırada yemek geldi.Çok acıkmıştım ve hemen başladım ,aynı şekilde Barış da öyleydi... Ben hepsini bitiremedim ,Barış yemeye devam ederken ;

"Ben bir lavaboya gidiyorum." dedim.

"Tamam ,bekletme."

Tuvalette ,saçımı başımı toparladım,dişlerimi kontrol ettim , parlatıcımı ve göz kalemimi tazeledikten sonra kendimi süzdüm aynada ve "Şimdiye kadar her şey gayet güzel gidiyordu .Umarım bir aksilik çıkmaz." diye sessizce söylendim kendi kendime.

Yanına döndüğümde Barış" Ben doydum ,kalkalım  mı artık?"

"İyi olur ."

Hesabı ödedi ve birlikte çıktık,hava kararmıştı biraz.Sonra 

"Arabaya binmeyelim bence yürüyelim biraz ne dersin ?"

"İyi olur aslında temiz hava iyi gelir."

İzmir çok güzel bir şehirdi gerçekten sahilinde yavaş yava yürüyorduk.Derken lanet olsun ! ayağım burkuldu ve yere yapıştım. Barış beni kaldırıp oradaki en yakın banka doğru giderken koluna girmiştim ,kollarıyla sardı beni ve "İyi misin Buket ,bir şeyin var mı ?"

"Uf bileğim ağrıyor biraz ."

Sıkı sıkı tutuyordu beni ,bileğimin ağrısını gerçekten duymuyordum .Bu fırsatta göğsüne dayandım ve o sırada zaman durmuştu sanki .Oturduk ,bileğim biraz ağrıyordu ama bu yakınlaşma çok hoşuma gitmişti,gülüp duruyordum.

"Niye güldün ? " dedi kendi de gülerek.

"Ben biraz sakarım ,böyle yolda giderken çok düşmüşlüğüm var."

Güldük..

"Sana bir şey olmasın da gerisi mühim değil."

Birbirimize baktık masum bakışlarla ,yavaş yavaş yaklaşıyorduk..derken telefonum çaldı.Birden geri çektik kendimizi ve telefonuma baktım annem arıyordu.

"Efendim anne ?"

"Kızım yarım saate evde ol ,baban gelebilir her an ."

"Tamam ,yoldayım ben zaten , geliyorum ."

"Tamam o zaman hadi görüşürüz ."

"Görüşürüz"

Barış'a dönerek "Şey , benim gitmem lazım ,malum evden bekliyorlar.

"Keşke biraz daha kalsaydın ..neyse ben bırakayım seni o zaman ."

Ayağa kalktık ve birden kucağına aldı beni off çok mutluydum.

"Yürürdüm ben aslında.."

"Hayır buna izin vermem bugün benimle gelmeni isteyen bendim ve kendimi kötü hissetmemem için lütfen kızma .

"Yok kızmam "dedim hafif kıkırdayarak .

Durağa geldiğimizde beni yavaşça indirdi ve bir taksi çevirdi ,taksi önümüzde beklerken bana veda busesini kondurdu Barış;"Çok teşekkür ederim Buket bugün için ,her dakikası mükemmeldi tabi düşmeseydin iyi bir son olurdu ama olsun sen iyi ol her türlü güzel benim için ."

Gülümsedim "Ben  de çok teşekkür ederim benim için de çok güzeldi . Aslında düşmeyi ben de istemezdim ..neyse yapacak bir şey yok  dediğim gibi her şey çok güzeldi ve çok teşekür ederim ."deyip onu öptüm yine çok heyecanlanmıştım .

Ben taksiye binerken Barış'ın parayı fazlasıyla verdiğini gördüm,kapıyı çektim ve taksi hareket edince el salladım ve o da bana.

*Bizim Aşkımız *Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin