1.8

3.8K 290 14
                                    

Hyun Jae, adımlarını daha hızlı atmaya başlamıştı. Içinde büyüyen bir korku vardı. Neredeyse on bir saattir sevdiğine ulaşamıyordu. Ona birşey olma ihtimalini düşünmek dahi istemiyordu. Yine de içinde kötü bir his vardı. Düğünlerine bir aydan daha az bir zaman kalmıştı ve Yoon Gi'nin böyle ortalıktan kaybolması hoş değildi.

HyunJae: Bebeğim.. neredesin?

(Görüldü✅)

HyunJae: Neden cevap vermiyorsun? Birşey mi oldu? Ha?

(Görüldü✅)

HyunJae: MİN YOON Gİ! NEREDESİN TANRI AŞKINA!?

YoonGi: Şimdi söylediklerimi iyi dinle Hyun Jae.. ilk önce kafandaki saçmalıkları bir kenara bırak ve sakinleş. Ben iyiyim ve güvendeyim. Bir süreliğine Daegu'dayım. Bu yüzden beni merak etmene gerek yok.

HyunJae: Ne demek merak etmene gerek yok! Seni çok fazla merak ediyorum Min Yoon Gi.

YoonGi: Bir buçuk hafta burada kalmayı planlıyorum. Sende kafanı toparla, ikimizinde düşünmeye ihtiyacı var.

HyunJae: Ne düşünmesi?! Biz bu yola ne zaman çıktık? Düşünmemiz gerekeni düşündük Yoon Gi!! Hâlâ tereddütün mü var?!

YoonGi: Var. Lütfen müsaade et.

HyunJae: Düğünü ertelememize gerek var mı? Malum, birileri hâlâ düşünmek istiyor kararını.

YoonGi: İyice toparlanana kadar yazma mümkünse.

(Görüldü ✅)

(YoonGi kişisi engellendi..)

YoonGi: Ah.. bunu bekliyordum.. (Mesajınız gönderilemedi..)

************

YoonGi, bir buçuk demesine rağmen iki haftadır dönmemişti. Hyun Jae, bu kadar vurdumduymaz olmasından nefret ediyordu. Düğünlerine iki hafta kalmıştı ve hiçbir şey hazır değildi. Kesinlikle düğünü iptal etmek zorunda kalacaklardı.

Hyun Jae, çalan kapıyla ayaklandı. Kapıyı açtığında YoonGi'yi karşısında beklemiyordu.

-Selam meleğim.

-S-selam?

Yoongi, bir anda öne atıldı ve sevdiği kızı kucakladı.

-Seni çok özledim meleğim. Ne kadar özlediğimi bilemezsin.

Hyun Jae'de dayanamayıp nişanlısına sarıldı. Kokusunu koklamayı, sarıldıklarında çıkardığı tuhaf mırıltıları dinlemeyi özlemişti. En çok da onunla bir bütün olmayı özlemişti.

-Bende seni özledim budala. Hemde çok fazla..

Sarılma merasimi bitince Hyun Jae, YoonGi'i içeri sürükledi. O sırada Yoongi saçındaki bereyi çıkardı ve güzel saç rengini tüm ortama sundu. Hyun Jae, Yoongi'ye şaşkınlıkla baktı ve çığlık atmaya başladı.

-BU RENK MÜKEMMEL YOONGİ! SİYAH SANA ÇOK YAKIŞIYOR!!!1!1!1!!

-Sakin ol bebeğimㅋㅋ biliyorum tabiki bu rengin yakıştığını..

-Kendini beğenmiş..

-Onu da biliyorum çiçeğim..

-HAH!

see and remember || myg [texting]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin