yoongi: HAYATIM GELİYORUM BEN GELMEDEN SAKIN DOĞURMA!!
ÇOK AZ KALDI SAKIN DİYORUM BAK!!
hyunjae: MİN YOONGİ SENDEN NEFRET EDİYORUM!!
SANA O TOPLANTIYA GİTME DEMEDİM Mİ BEN?!!
yoongi: BEBEĞİM SEN ŞİMDİ BOŞVER ONU
NASILSIN?
HENÜZ ÇIKMADI BEBEK DEĞİL Mİ?
hyunjae: SENİ LANET HERİF!!
GELME, İSTEMİYORUM!
GELİRSEN KAFANI KOPARACAĞIM SENİN!
yoongi: sevgilim
Bu kadar agresif olmasana
Bebeğimize zarar verebilirsin
hyunjae: ŞİMDİ BÖYLE Mİ OLDU GERİZEKALI!
HEMEN GEL BURAYA
yoongi: tamam kızmasana bebeğim
***************
Yoongi, hızlı adımlarla hastane koridorlarında ilerliyordu. Danışmaya ilerlediğinde nefesini düzene sokmaya çalıştı."Kim Hyun Jae. Hangi odada söyler misiniz? " dedi Yoongi.
"135. oda. Doğum için hazırlanıyor. " dedi danışmadaki hemşire. Yoongi, teşekkür ederek karısının olduğu odaya koşmaya başladı. Bir yandan yeni bir melek dünyaya geleceği için mutlu bir yandan da karısının yanında olamadığı için üzgündü. Bu sabah evden çıktığında karısının sancılarının gaz olduğunu düşünmüştü. Fakat yanılmıştı.
Tek tek odaların üzerindeki sayılara bakıyordu. Odayı bulduğunda beklemeden içeriye girdi. Hyunjae kocasını kapı eşiğinde gördüğünde ağlamaya başlamıştı. Yoongi, yaklaşıp dudaklarına bir öpücük bıraktı karısının.
"Yetiştim bebeğim. Özür dilerim. " diye fısıldadı Yoongi. Birbirlerine sarıldılar.
"Efendim doğuma başlıyoruz. Eşinizi dışarı alabilir miyiz? " dedi hemşire. Yoongi, işleri zorlaştırmamak adına Hyunjae'ye son bir öpücük verip uzaklaştı.
"Bebeğim, hemen kapının önünde olacağım. Korkma " dedi. Hyunjae dolu gözleriyle onayladı. Yoongi, kapıyı açıp çıktı. Cebinden telefonunu çıkarıp Namjoon'u aradı.
"Daehyun, ne durumda? " dedi karşı tarafa.
"O, iyi değil Yoongi. Annesi için endişeli. Vazgeçtim, kardeş istemiyorum diyip ağlıyor. " dedi Namjoon. Hyunjae için endişeliydi. Yoongi, derin bir nefesi dışarıya üfledi.
"Onu hastaneye getir. Bir saat sonra burada olun. " dedi. Namjoon, onaylayıp telefonu kapattı.
***********
Aradan geçen bir buçuk saatten sonra koridorda bir bebek sesi duyuldu. Yoongi, mutluluk gözyaşlarını dökmeye başlamıştı bile. Kapıdan minik meleği ve yarı baygın karısı çıkarıldı. Yoongi, Hyunjae'nin elini tutup öptü.
"Bana onu bahşettiğin için teşekkür ederim, Hyunjae. Seni seviyorum. " dedi. Artık çekirdek ailelerine yeni bir üye katılmıştı. Herkes mutluydu. Daehyun, kardeşine şimdiden aşık bir abi olmuştu. Adını da o koymuştu.
"Appa, onun adı Mina olsun mu? " diye sordu. Yoongi'de yüzüne yayılan gülümsemeyle oğlunu onayladı.
#########
Kısa bir özel bölümle sizlerleyim. Umarım bu bölümü beğenirsiniz. Güzel yorumlarınızı bekliyorum. Devamı gelecek 💕💕
ŞİMDİ OKUDUĞUN
see and remember || myg [texting]
FanfictionMinYoongi: Gör ve hatırla beni çiçeğim. ~~~~~~~~ bxg Tüm hakları saklıdır. Başlangıç:18/07/16 Bitiş: 12/02/17