Melegnek lenni rossz. Melegnek lenni bűn. Isten nem szereti a melegeket. Pokolba jutsz. Miért nem tudsz olyan lenni mint mások? Nem vagy a fiam. Nem tartozol hozzánk. Az ördög gyermeke vagy.
-Hyuk!
-Igen?
-Látogatód van. -jelent meg a konyhaajtóban Hongbin.
-Máris megyek. -töröltem meg a kezem, majd a kék kötényemet levéve a bejárathoz siettem. Azonban ahogy megláttam a nem várt vendéget, mosolyom lehervadt az arcomról. Vállig érő hullámos haj, meggyötört arc, pisze orr.....anya.
-Szia fiam.- húzta halvány mosolyra vékony száját. Másodpercekig csak lesújtva álltam, kezemet a kilincsen pihentetve.
-A...anya. Mit keresel itt?- dadogtam, mivel egyáltalán nem számítottam arra, hogy valaha is meglátogat, azok után ami történt.
- Én....bocsánatot szeretnék kérni. Ami két éve történt az nem egy anyára vall és, hogy őszinte legyek apád irányítása alatt álltam. - magyarázta bűnbánó arccal.
Beinvitáltam kis lakásunkba és a nappaliban ülve folytattuk tovább a beszélgetést.
- Hogy érted, hogy apa irányítása alatt voltál? - ráncoltam össze a szemöldököm.
- Tudod, nekem semmi bajom nincs a szexualitásoddal. Apád....engem is bántott, pont ahogy téged. De már vége. - sötétült el az arca.
- Miért hol van?
- Börtönben. A szomszédunk, Wang néni, egyszer látta ahogy a lépcsőházban nekem esik. Ő hívta ki a rendőrséget. 2 évre ítélték, de beadtam a válópert. Szeretném, ha mi ketten nem maradnánk haragban. Szeretnék az életed része lenni, mint az édesanyád. - mosolygott rám halványan. Megfogtam ráncos kezét és enyhén megszorítottam.
- Én is szeretném ha így lenne. De mindenek előtt bemutatnám a páromat, Hongbin-t.
- Csókolom, asszonyom! - lépett mellénk az említett és ragyogó mosolyt villantott az anyámra.
- Ugyan már kedvesem, nem vagyok én olyan öreg! - kacagott hangosan.Egy évre az ominózus találkozásra, amikor anya felbukkant a semmiből, minden boldogabb és szebb lett. Ezen tűnődtem szenteste, a karácsonyfa mellett ülve. A karomban egy piciny babát ringattam és ahogy körbenéztem az otthonos helyiségben rájöttem, hogy mindig is ilyen életre vágytam. Megvolt mindenem. Hongbin, a párom akit szeretek és aki nélkül nem tudnám elképzelni a mindennapjaimat. Anya, akit tisztelek és becsülök mindenért amin keresztül ment. És végül Bongyoung, aki igazi családdá varázsolt minket, akit óvni fogok és el fogom fogadni olyannak amilyen. Ha hetero, ha homoszexuális, ha transznemű. Mert ő az én kisfiam.
Well, hello bogárkáim!
Igen, tudom kövezzetek meg, megint eltűntem. De mentségemre szóljon, hogy az iskola hibája 😅Remélem tetszett ez a kicsit másabb egyperces. Ezzel éreztetni akarom mindenkivel az én eszmémet, ha mondhatom így, hogy a szeretteinket olyannak kell elfogadni amilyenek 😊
Nem tudom mikor jövök legközelebb, de addig is pusszancs nektek 😘
Ririn~