Prolog

251 15 2
                                    

To byla romantická večeře Leo. Řekla Alex.

Ano byla. Na to, že jsme spolu u dvacet let, připadá mi, že je to o hodně déle. Odpověděl.

A že to je krásných dvacet let, nemyslí? a podíval se na ní. Byla krásná. Delší vlnité rezavé vlasy a zelenomodré oči. Milý a upřímný úsměv, menší postava. Moje krásná manželka. To zase já? Jsem vyší, hnědé oči i vlasy. A potom jsem si vzpomněl na naši dceru. Cass, vypadala skoro stejně, jako její máma akorát měla čistě zelené oči, delší vlasy a vyší postavu. To má po mně.

Nekoukej tak na mě a koukej se na cestu! upozornila mě, ale přitom se usmívala ještě víc. S tím jsem se zasmál a otočil se na cestu. Byla u tma tak po deváté hodině večer a jeli jsme domů z restaurace.

Víš, že tě miluji moje sladká, krásná Alexandro, a vžycky budu, jak tebe, tak naši Cass. I když máme společné tajemství a doufám že Cass se tomu vyhne.

Však já tebe taky Leo, strašně moc! Taky doufám, že nikdy nebude taková jako my. Mohli bychom se ještě všichni spolu koukat na film, uděláme si popcorn a strávíme ještě chvíli společně. Usmála se Alex.

To by bylo skvělé, Cass bude nadšená. S tím jsem jí položil ruku na stehno a druhou držel volant. Blížila se zatáčka a já chtěl přibrzdit, ale nešlo to! Zmáčkl jsem brzdu ještě několikrát, ale nic se nedělo, jel jsem pořád stejně a seklo se mi řízení. Nemohl jsem nic dělat rychle jsem se podíval na Alex a ona na mě. Věděla, že je něco špatně a tak ještě zaeptala Miluji tě! ale oba jsme mysleli jen na jednu věc, na Cassandru. Potom jsem viděl jen blížící se skálu   

Ahoj jsme Venny a Tini zkusili jsme začít psat  knihu tak snad se nám to podaří a vám se bude líbit. Na začátek to začíná trochu smutně ale nezůstane to na dlouho.

Venny a Tini

Vlčí kouzloKde žijí příběhy. Začni objevovat