3.kapitola

119 12 4
                                    

Ráno jsem se vzbudila, ale moc vyspaná jsem teda nebyla. Zase se mi zdál ten divný sen o tom vlkovi s modrýma očima. Pokrčila sem nad tím rameny, odhodila jsem peřinu vstala a la do koupelny se osprchovat. Po spre jsem si oblékla svoje oblíbené bílé tričko, černé legíny, tmavě edou mikinu a černou vestu si vzala do ruky. Vzala jsem batoh a dola dolu do kuchyně. Babička u byla vzhuru a dělala mi svačinu.

Dobrý ráno babi. Dala sem babičce pusu na tvář.

Děkuji. Dobré rano zlato. Tak jak ses vyspala?

No nic moc zdál se mi jeden divný sen, ale jinak dobrý a kde je děda?

Ten je venku a mluví s Lukasem.

To mě zarazilo.

S Lukasem? On u tu je? A proč tak brzo. Určitě na mě u dlouho čeká. Boe určitě vypadám blbě!

Kecala sem co mě napadlo a pak si uvědomila, e sem to řekla nahlas a hlavně to, e vypadám blbě. Podívala sem se na babičku a dělala e nic. Ta se zasmála, otočila se a dávala mi svačinu do sáčku. Rychle sem si la obout botasky a obléct vestu. Babicka mi mezitim dala svačinu a pití do batohu. Vyla sem ven a zamířila si to k autu o které se Lukas opíral a mluvil s dědou. Jakmile mě uviděl tak jakoby ztratil řeč, ale rychle se vzpamatoval a usmál se na mě. Děda viděl, e u ho Lukas moc neposlouchá tak nám řekl ahoj a el dovnitř. Jetě chvíli sme se na sebe koukali a nic neříkali. Já se vzpamatovala jako první.

Tak co jedem ať to stihnem ne?

Rychle se probral z tranzu uchechtnul se. Vypadal takhle roztomile zamyslela sem se.

Jo určitě tak nasedej a vzhůru do koly, zvolal.

Sedli do auta a vyjelu na cestu. Nic neříkali tak Lukas zapnul rádio a poslouchali písničky.

Lukas

Jak sme tak seděli v autě tak jsem přemýlel co říct. Byla krásná a moc ji to dneska sluelo hlavně to, kdy se zasmála. No řekni u něco! Řekl sem si v duchu.

Cass moc ti to sluí.

Začervenala se. Děkuji tobě také.

Sluelo jí, kdy se začervenala. On měl na sobě černé díny, černé tričko a černou koenou bundu. Jak nečekané mít vechno černé dokonce i auto. U se blíili ke kole a lo vidět, e je krapet nervózní. Dal sem ruku na její, kterou si mačkala mikinu a jemně jí ju stiskl. Ona se na něj koukla a on se na ní usmál.

Tak pojďme, zvládne to neboj.

Dobře děkuji ti.

Vyli do koly a Lukas jí ukázal, kde je ředitelna. la za směrem a pak se domlouvala s ředitelem na rozvrhu. Odcházela směrem ke skříňce,kterou jí přidělili. Zadávala si kód a z povzdálí slyela klučičí smích. Pak slyela jen Jakeu pozor! A bylo to. Nějakej kluk narazil hlavou do dvířek od její skříňky. Tak se lekla, e hned zavřela dvířka a chtěla se klukovi omluvit. Nestihla nic říct ten kluk vypadal váně natvaně, u chtěl začít nadávat, ale pořádně se podíval. Ztratil řeč podle toho jak se na ní díval. Pak jen řekl:

Ahoj, já jsem Jake.....

Vlčí kouzloKde žijí příběhy. Začni objevovat