4. kapitola

75 5 0
                                    

Sklopila jsem oči na zem a odpověděla mu:

Ahoj já jsem Cass. Promiň, nechtěla jsem, aby ses praštil.

V pohodě kvůli tobě se klidně nechám praštit ještě jednou. Cass? To je nějaká přezdívka? usmál se.

Zvedla jsem k němu pohled. Vypadal hezky. Měl hnědé oči, hnědé krátké vlasy, výrazné lícní kosti a lehké strnitě. Jeho rty byly určitě snem každé holky, určitě ho každá chce líbat. Přemýlela jak asi chutná.

Jej co mě to zase napadá!! Nechci ho líbat, mám ráda Lukase!

Ale musela jsem uznat, že je vážně pěkný. Měl na sobě zelené tričko, modrou mikinu a tmavě modrou bundu. Ramena měl široká a určitě pod tričkem měl vypracované svaly.

No je to přezdívka. Doopravdy se jmenuju Cassandra.

To je krásné jméno, a proto patří k tak krásné holce. Flirtoval semnou.

Nechtěla by jsi někdy...

Ahoj Cassie je všechno v pořádku? zeptal se Lukas. Přišel ke mně a sjel mě pohledem, jestli jsem v pořádku. Dal mně ruku kolem ramen a podíval se na chladně na Jakea.

Nějaký problém Jakeu? zeptal se Jakea.

Jake mu oplatil chladný pohled a odsekl mu:

Tobě se vůbec nemusím zpovídat!

S tím se otočil a odcházel s jeho kamarády pryč. Stihl se otočit a zavolat na mě:

Tak zase někdy Cassandro, a nahodil takový neodolatelný úsměv. Poté věnoval úsměv i Lukasovi. Byl to úsměv stylu: Takže uvidíme kdo z koho

Lukas se nadechl a pomalu vydechl. šlo na něm vidět, že je lehce naštvaný no možná hodně naštvaný. Podívala jsem se na Lukase a zeptala se:

Co to mělo být?

Usmál se na ní, aby nějak zamaskoval to, co se tu stalo.

Nic v pohodě. Jen se nemáme moc rádi.

A co se mezi vámi stalo, že se nemáte rádi? zeptala jsem se ho.

Vypadalo to jako kdyby jste se při nejbližší příležitosti chtěli porvat!

Ne, to se ti jen zdálo, všechno je v pořádku. A co ty dobrý? Dal ti ředitel ten rozvrh?

Jojo dal, můžeš se podívat a ukázat mi kde jsou ty učebny, ještě se tu nevyznám, podala jsem mu rozvrh.

Díval se na něj a zasmál se.

Jsi semnou na stejných hodinách, kromě jedné a to španělštiny. Já mám angličtinu. Tak pojď, spolu tenhle den zvládneme. Chytl mě za ruku a šli do učebny.

Zbytek odpoledne proběhlo dobře. Všude jsem seděla s Lukasem, povídali jsme si, co budu potřebovat, a domluvili jsme se na společné učení.

Nastala poslední hodina španělštiny. Lukas mě doprovodil ke dveřím a řekl mi:

Počkám tě na parkovišti a odvezu tě domů, tak to tu zvládni, dal mě pusu do koutku úst, usmál se a odešel.

Usmála jsem se a položila prsty na místo, kde se mě dotkly jeho rty. Druhou rukou jsem otevřela dveře a vešla do třídy. No co se neozvalo!

Ale, ale, ale. Kráska nám došla. Pojď si sednout za mnou.

Jake seděl v poslední lavici a usmíval se na mně. Vyšla jsem k němu a sedla si za ním.

Předtím jsem to nedořekl, když přišel Lukas, ale chtěl jsem se zeptat. Nechtěla bys semnou zítra ven?

A pořád se na mně usmíval.

Ahoj, omlouvám se, že jsem dlouho nic nepřidala, měla jsem problémy a teď ještě navíc dělám maturitu. Budu se ale snažit aby sem tu dávala dašlí kapitoly co nejdříve. Doufám, že se kapitola bude líbit. :) Na obrázku máte Jakea...

Vlčí kouzloKde žijí příběhy. Začni objevovat