Príjemné čítanie... :)
„Človek by čakal, že to tu bude vyzerať úplne inak," zachcetol sa Ryan.
„Čo ste čakali?" Spýtal sa so záujmom Toby.
„Tak po prvé sme určite nečakali, že vaše územie je sakra také veľké. Po druhé absolútne by som netipoval, že momentálne je u vás tak veľa amatérov a nováčikov. A po tretie ako to, že to tu hore máte všetko tak moderné? U nás dole to vyzerá ako keby sa doba zastavila v nijakom 18. až 19. storočí," odpovedal mu Ryan.
„Hah takže predsa len sme lepší! Aly počula si to?" Ben sa začal smiať až tak, že sa za nami otočili všetky 3 triedy nováčikov.
„Je jasné, že sme boli a sme stále lepší ako diabli. No teraz by som bola nesmierne rada pokiaľ by ste sa venovali skôr našim nováčikom a nie porovnávaniu sa," ohriakla nás všetkých Aly.
„Acacia netvár sa ako keby, si nebola rada, že sa porovnáme," poznamenal Patrick.
„V momentálnej situácií nie. Porovnávať sa môžete v tedy, keď budeme v našom dome," odpovedala mu Aly a prešla na začiatok všetkých nováčikov.
„Ako iste viete v Nad Pozémií sa rozširuje aj samostatnosť. Preto nováčikovia, amatéri, pokročilí i profesionáli majú na našom území jeden hlavný veľký dom, kde sa koná všetko potrebné pre daný ročník. Taktiež sa v nich budete rozširovať v boji. Alebo to pre vás bude len útočisko pred svetom pod nami. Platia tu však isté pravidlá. Anjeli z nižších ročníkov nemôžu liezť do domu anjelom z vyšších ročníkov, za to starší anjeli môžu vstúpiť do vašich domov len so súhlasom jedného z vás. No to čo všetci považujeme za najlepšie je, že na území je niekoľko moderných domov, ktoré si môže vaša najviac 12 a najmenej 6 členná skupinka privlastniť. Na konci druhého ročníka, čiže amatérov si môže dokonca každý jeden z vás privlastniť svoj dom, no najskôr musí prejsť testom samostatnosti. Takže aby som vás teraz nezdržiavala môžete si prezrieť váš hlavný dom a potom si hľadať ten svoj," rozrozprávala sa Aly. Zaujímavé je, že Anjeli a Diabli fungujú na tej istej báze pretože rovnako to s domami máme vyriešené aj my. Teda až na to, že u nás je všetko staromódnejšie.
Hlavný dom nováčikov (Anjelov)
„Nováčikov máme vyriešených teraz by sme sa mohli presunúť ku nám nie?" Spýtal sa Ben. Aly sa pousmiala a prikývla. Ako na povel sa všetkým piatim anjelom rozprestreli snehovo- biele krídla. Pousmial som sa nad nimi a náhle som pocítil úľavu. Pomaly sa ťahali nahor, do šírky sa rozprestreli s jemným takmer nečujným praskotom a škripotom. Plne vystreté vydávali jemný páperový zvuk, ako keď sa cez posteľ rozprestrie paplón. Krídla boli tri krát väčšia ako ja. Klenuli sa na obe strany k nebu ako široká čierna noc. Ich plocha zachytila niečo málo so svetla a intenzívnejšie ho odrážala, takže žiarili meňavým mihotom. Zatiaľ čo anjelské krídla boli snehovo- biele s jemným strieborným leskom, tie naše diabolské boli čierne ako noc so zlatým leskom.
YOU ARE READING
Angels and Devils
FantasyAnjeli- Stelesňujú dobro, lásku a milosť... Diabli- smrť, nešťastie a smolu... Nenávidia sa! Čo sa však stane, keď sa stretnú tí najlepší z oboch strán? Vzplanie niečo veľké! Ani jeden z nich si to nebude chcieť pripustiť. Dokážu si uchrániť svoju l...