2. Kapitola

92 4 0
                                    

„Daniel vstávaj" už je to tu zas. Ďalší deň kedy sa musím trepať do tej stupídnej školy.

„Jasné mami" od kričal som jej naspäť. Veľmi neochotne som rozlepil svoje oči. Prehrabol som sa vo vlasoch a vykročil som do kúpeľne.

„Prečo som sa ja buzerant neosprchoval už včera večer?!" začal som nadávať sám sebe.

„Jahá veď jasné bol som až tak lenivý" zasmial som sa sám nad sebou a vyzliekol som si oblečenie. Vošiel som do sprchy a pustil som na seba prúd teplej vody. Nechal som svoje telo chvíľu relaxovať. Zobral som si do rúk sprchový gél a rozotrel som si ho po celom tele. Nevynechal som žiadne miesto. Vlasy som si umývať nemusel. Chvíľku som počkal a následne som si zo seba zmyl všetky mydliny . Zobral som si z vešiaka ktorý je pri sprche zavesený uterák. Obmotal som si ho okolo pása a vykročil som do izby. Otvoril som skriňu a vybral som si z nej čierne rifle, sivé tričko ktoré malo jemné ružové rukávy. Obliekol som si boxerky a následne na to oblečenie.

„Daniel už si hore?" ozvala sa moja mama z kuchyne.

„Mami veď pri tebe ako budíčku sa nedá zaspať" zas som na ňu zakričal. Cítim sa ako kokot. Kričíme na seba aj keď sme od seba len jednu izbu. Vlastne iba kvôli mojej mame chodím do školy. Keby malo byť po mojom už dávno by som nebýval s mamou ale s chalanmi a nechodil do školy ale užíval si život.

„Tak sa poď najesť" zas sa ozvala moja mama. Zobral som si do ruky slnečné okuliare spolu s taškou a vošiel som do kuchyne.

„No pozrime sa aký fešák z teba vyrástol" samozrejme moja mama si do mňa musela rypnúť.

„Mami môžeš nechať teraz môj štýl tak?" spýtal som sa jej a začal som jesť.

„Veď som len podotkla, že ti to pristane nič viac" povzdychol som si a radšej som ani neodpovedal. Nechcem sa s ňou pohádať hneď z rána. Dojedol som a položil som tanier do drezu. Zobral som si okuliare, tašku, kľúče od auta a domu.

„Tak ja idem do toho väzenia" povedal som mame a dal jej pusu na líce.

„Ale no, to nijak vydržíš. Že si zabudol, že dneska je piatok? A ja odchádzam na služobnú cestu? A, že som ti dovolila si tu usporiadať menšiu párty?" zavalila ma otázkami. Ak mám pravdu povedať zabudol som na to. Ale takto to je lepšie pre mňa. Objal som mamu a vyšiel som von z domu. Otvoril som si dvere na mojom aute. Tašku som si zhodil na sedadlo spolujazdca. kľúčik som vopchal do zapaľovania. Pootočil som ním a pridal som plyn. Následne na to sa auto pohlo. Vycúval som z príjazdovej cesty a zaradil som sa do svojho jazdného pruhu. Nasadil som si slnečné okuliare. Konečne som vo svojom živle. Otvoril som si okno. Ako naschvál som zastavil na červenej. Zobral som si do ruky zapaľovač a škatuľku cigariet. Jednu som si vytiahol a vopchal si ju medzi pery. Priložil som ku nej zapaľovač a zapálil si ju. Potiahol som si a nechal chvíľu v sebe dym. Podarilo sa mi vyfúknuť dokonalé koliesko dymu. Na semafore naskočila zelená. Dupol som na plyn. Išiel som dosť rýchlo ako sa mi páči. Málo kedy chodím predpisovo. Pousmial som sa nad svojou poslednou poznámkou. Ale úsmev z tváre mi zmizol keď som zbadal mučiareň ktorá sa nazýva škola. Načo sem ja vlastne chodím? Zbytočná strata času. Ale tak poteším svoju mamu. Všimol som si, že sú tu už aj chalani. Aspoň niekto. Zaparkoval som vedľa Ryanového BMW. Zobral som si do ruky tašku a vystúpil som z auta. Zamkol som svojho miláčika a vykročil som ku chalanom.

„Čau bro!" pozdravili ma hneď.

„Ahojte lásky" odzdravil som sa im a s každým som si dal ťukesa. Sadol som si k Ryanovi na kapotu jeho auta. Len tak som pozoroval baby. Teda ak mám byť presnejší len ich zadočky. Zrazu som započul hluk. Otočil som sa a za sebou som zbadal 10 luxusných aut. Značky ako Audi, BMW, Mustang, Volvo ale najviac ma zaujal Lamborghini Huricene čiernej farby. Všetky autá prechádzali popred nás. Lamborghini zaparkovalo rovno oproti môjho bieleho Lamborghini.

Angels and DevilsHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin