Karakter analizi

103 33 0
                                    

Şavaş görgen: İnatçı tatlı yakışıklı kıskanç karizmatik ve çapkın bir yapıya sahiptir. dikik kara saçları ve kirli sakalıyla kızların gözdesidir. fit bir vucuda sahiptir. belirli bir yoktur. 25 yaşında evin en büyük çocuğudur, 18 yaşında bi kız kardeşi wardır. uzun boylu fiziği güzel bir erkektir. istanbulda yaşamaktadı, istanbulun en önde gelen zenginlerindendir. Genellikle her şeye kızan geriden tam bi piskobatı andıran görünüme sahiptir.

Hayat kozan: tatlı cici kıskanç güzel hanım hanımcık bir kızdır. 24 yasında Ewin en büyük çocuğudur 6 yasında ali adında bir erkek kardeşi wardır. Babasını küçük yasta kaybetmiş şimdi ise sapık bi üvey babaya kalmıştır. Konuşmayı seven ailesine saygılı çalışkan başarılı bir hemşiredir. Selvi boylu bi
kızdır. Koca gözleri ve uzun kumral saçlarıyla göze çarpan bir kız. Bu dünyada tek arzusu ileride iyi bi kalp cerrahi olup kıt kanat geçinen annesini ve kardeşini o sefaletten kurtarmaktı.

Şebnem gürsoy: zengin şımarık 24 yasında havalı bi kızdır. Bunlara rağmen güzel ve bakımlıdır. Hayatın en yakın arkadaşıdır. Uzun boylu ,fazla çevresi olmayan biridir. Savaşın sevgilisidir.

Barış gören: zengin yakışıklı sahiplenmeyi seven bir erkektie . savaşın kuzeni dır. 25 yaşındadır İzmirde yasamaktadır. Kumral uzun boylu bir erkektir. Başarılı bir doktordur.

Ayşen kozan: hoşgörülü yardımsever güler yüzlü bir ev hanımıdır. Çocuklarını hiçbir şeye değişmeyen iyi bir annedir. Bunların yanı sırada kocasına hiç laf söyletmez. Hayatın annesidir, savaş beyin evinde hizmetçidir.

Kemal kozan: yalancı dolandırıcı para düşkünü sahtekarın ta kendisidir. Boş konuşan sapık biridir.hayatın üvey babası, Ayşen hanımın kocası.

Eda görgen: zengin şımarık havalı yalancıdır. Savaşın kardeşidir lise son sınıftır.18 yaşındadır.

Cemil bey: efendi dürüst doğru sözlü
Mesleğini en güzel şekilde yapan bir söfördür. Savaş gilin şoförü dür.

Erzurumlu hüseyin abi: erzurumlu dur yörüktür hayatı sever hayatta onu sever. Hastanede temizlikçi olarak çalışır.

Mesafeli AşkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin