Buğra Özsoy'dan
"Si*tir, si*tir,si*tir yok abi ben öyle demiyicektim işte , sana söyledim ben aşık olmayı beceremiyorum diye" önümdeki sehpaya bir tane geçirdim " lan oğlum biraz sakin olsana" dedi Yağız Mete tam ağzını açıcaktı ki lafını kestim " konuşma lan seni gebertirim" dedim çünkü yine saçmalıyıcaktı it " bana birşey söyleyin lan ne yapıcam " Mete yanıma gelip " sen bizi konuşturtmuyon ki abi ağzımızı açıyoz hemen geri kapatıyon ben senden hiç bir şey anla.... yüzüne yumruğu geçirdim " sus lan sus"Mete ağzındaki kanı silip ayağa kalkarak sokak kapısını açıp çarparak gitti. " of lan offf "
Selin'den
Sabah uyandığımda tek gözümü yavaşça açıp diğer gözümüde açtım ve yanımda oturan Oğuzhan'a baktım lan bu bütün gece yanımda mı kalmıştı ? Ha bu arada dün akşam ki olayı öğrendiler Buğra bana onu söyledikten sonra yere yığıldım ve oturup ağlamaya başladım, bizimkilerde beni görüp yanıma geldiler ne oldu? Diye sorunca herkeze anlattım.
Oğuzhan uyandığına dair mırıltılar çıkınca hemen ona döndüm telaşla yanıma gelip " bir şey mi oldu canım" diye sordu gülümseyip doğruldum "yok kardeşim teşekkür ederim, boynun ağrımıştır senin git yatağında yat " şaşırarak bana baktı " sana hüzünlenmek iyi geliyo galiba " yüzümü buruşturarak baktım " niye?" Ellerini açtı dua eder gibi "Allah'ım sen bana bu günleride gösterdin" yüzüne baktım " ne oldu lan" kocaman sırıtıp yanıma geldi " daha ne olsun sen bana teşekkür edip kibar konuştun lan " yüzüne bir tane geçirdim " manyak mısın lan bende dedim ne oldu" yanağını acıyla tutarak " gene özüne döndün" ellerin açtı yine bana 1 dakikacık bile olsa kibar ve nazik bir Selin gösterdin bir dahakini dinimiz amin" dedi ve elini yüzüne sürdü "Mal'sın oğlum sen hemde süzme mal " sırıtıp yatağıma oturdu " güzelim ben süzme mal değil anca süzme bal olurum" dedi ve yanağımı sıktı "git lan yatağımdan " diyip onu yere fırlattım " en kıymetli yerim gitti lan " diye feryat etti " ohhh iyi oldu" diyip banyoya girdim, kısa bir duşun ardından , dolabıma yönelip kot şort üzerine de salaş bir t-short çıkartıp diydim, aynanın karşısına geçip saçlarımıda tarayıp sade bir şekilde bıraktım,küçük çantamın içinede telefonumu koyup aşağıya indim.
"Günaydın dingil kuzenim" diyip Oğuzhan'ın yanaklarından öptüm (tükürüklü tükürüklü) hemen yanaklarını silip,bana iğrenerek baktı tabi ben orda kötü kadın gülüşümü atmazsam olmazdı.
Sandaliyeden kalkıp üzerime üzerime yürüdü "ne yapıcaksın beni mi döveceksin "dedim. Kısa bir kahkaha attıktan sonra " estafurullah canıım " dedi canım'ın 'ı'sınu uzatırken "peki ne yapıcak sın da üzerime üzerime geliyosun" sırıtıp " seni öpücem " dedi gözlerim fal taşı gibi açılınca " Selma teyze duydun mu bak bu oğlan bana ne diyo " selma teyzem bana gülümseyip" kızım ne var ki bunda seni öpücekmiş " alayla sırıtıp şaşkınca gözleri araladım " ama bu oğlun bana çok pis bakıyo" selma teyze bana ' ayıp ayıp ' der gibi baktı , oflayıp " tamam öp " dedim bıkkın bir şekilde Oğuzhan piçi tövbe yarabbim selma teyzemede laf gitti şimdi, Opuxhan yanağıma eyilip (tükürüğün anasını ağlatarak ) öptü. "Lan ben seni böyle mi öptüm manyak " kahkaha atarak "intikam 'benim için sıcak yenen bir yemektir" diyip karnını tuta tuta gülmeye başladı.
Ona sinirli sinirli bakarak "si*tir " Oğuzhan bir parmağını havada sallayarak " aaaa hiç sana yakışmıyo böyle sözler" diyip alayla güldü sinir eline suyu alıp içtiğinde bardağın tepesinden vurdum " Selin lan bilmiyomusun benim suyu sevmediğimi " omuz silkip " biliyorum ne olmuş ?" Yasabır çeker gibi yukarı doğru baktı " canım tatliş kuzenim bana böyle şakalar yapma " dedi dişlerini sıkarak içinmden fark ettiyseniz "içimden güldüm artık o nasıl oluyosa neyse , bu daha ne ki Ozi'cim görürsün sen beni tükürüklü öpmek, şimdi diyiceksiniz Ozi nerden çıktı??? Hemen cevabını vereyim öhöm Ozi'yi yeni buldum hahahaha
Neyse ayy bu aralar ne kadar da neyse dedim off neyse bak yine dedim offf tamam öhöm nerdeydim ben ha intikam.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SAKLAMBAÇ
Chick-Litküçükken saklambaç oynamaktan nefret ederdim ya tekrar onu kaybedersem ya tekrar onu bulamazsam