bölüm:8

28 0 1
                                    

Merhaba ponçiklerim biliyorum bölümler biraz geç geliyo ama bazı nedenlerden dolayı yazanıyorum

inşallah kısa zamanda düzene girir Teşekkür ederim .
İçeri geçip direk mutfağa yöneldim,buzdolabına ilerliyip tahin,pekmezli kek için malzemeleri çıkarmaya başladım. Tezgahın üzerine malzemeleri koyup yapmaya başladım, yaklaşık  1 saat sonra işim bittiğinde fırına keki koyup mutfağın masasının başında olan bar taburesine oturdum, telefonumu alıp google'a girdim ve bir kaç saçma sapan şeyler araştırıp,tekrar yerine telefonumu cebime attım ve fırına doğru ilerledim firının kapağını açıp kürdanla kek'in pişmiş mi? pişmemiş mi ? Diye durumunu kontrol ettim biraz daha vakti vardı o zamana kadar bizim şu aptallara bakıyım.

Dışarı arka bahçeye doğru ilerledim 'oooooovvvv' ilerlemez olaydım,karşımdaki manzarayla şoke uğradım, lan oğlum tovbe tovbe resmen burda havuzda öpüşüyolar lan "oha!! Oha!!! Lan oğlum burası benim evim namahrem işlerinizi gidinde başka yerlerde yapın, Erva utançla direk Ozi'den ayrılıp havuzdan çıktı Ozi'de alttan alttan gülüyo manyak bende kendisine bakıp 'ne gülüyon ' işareti yapıp içeri mutfağa gittim. Erva'da içeri geçip direk bana bakmadan odama doğru gitti, Ozi'de altına pantolonunu giyip üstüne de tişörtünü geçirirken mutfağa girdi gülümseyip bar taburesine oturdu , "mutfak mis gibi kokuyorrrr" dedi 'r' yi bastırarak, kaşlarımı çatıp kendisine baktım " biraz önceki olayı unuttum sanma sonra konuşucaz " dedim gülümseyip "hay hay" dedi. Salak lan bu resmen salak bir saniye önce kendisine kızgınken hemen beni yumuşatıyo la bu, kıkırdayıp " Teallahım ya" diyip keki fırından çıkartıp masanın üzerine koydum biraz dinlensin  ve bende Ozi'nin karşısındaki bar taburesine oturdum " ula oğlum bu kız nereye gitti " omuz silkip "utanmıştır" dedi bende omuz silkip yerimden kalktım " ben buna bi bakıyım " dedim ve odama doğru gittim "Erva kız ne ediyosun " diyip odamın kapısını tıklattım "gel gel "  dedi  ağlamaklı bir sesle ' bu kız niye ağlıyo lan ' içeri girip yatağımın üstünde oturan Ervoşuma baktım " niye ağlıyosun canım benim " diyip yanına oturdum, "utanıyorum " diye mırıltılar çıkard, kendisine sarılıp "ben size şaka amaçlı yaptım tatlişim valla bak utanmana gerek yok " bana 'vallaha mı ?' Der gibi baktı kıkırdayıp " mis gibi çocuğuda kaptın kız " dedim oda kıkırdayıp "yaaa tam sevgili olmadık" dedi bende "olur olur bir gün olur" diye şarkı uydurdum gülümseyip " gerçekten mi ? " bende gülümseyip " gerçekten dedim ve kalktım kendisinide kaldırıp " hadi gel aşağıya inelim sana en sevdeğin keki yaptım " gülümsedi "Tahin pekmezli kekinden mi yaptın? " dedi kafamı sallıyıp " evet" dedim. Ve elini tutup merdivenlere doğru yürümeye başladık.

Aşağıya indiğimizde Ozi kekle uğraşıyodu " hey bırak lan kekimi"
Bize dönüp " ne yapıyım ulan acıktım onca saat boyunca havuzda olunca acıkıyo insan " Ozi' ye kaş göz yaparak Erva'yı gösterdim Erva'da başını eğmiş yere bakıyodu Ozi'de göz devirip tamam dedi baş parmağını göstererek " hadi bize kek koy" dedi Odun kuzenim " eyvallah başka emrin " düşünür gibi yapıp " yok " dedi. Bende gözlerimi devirip Ayşe teyze diye seslenmeye başladım Ayşe teyzem hemen yanıma gelip " efendim kızım " dedi ve gülümsedi bende gülümseyip "kekimi servis yaparmısın ayşe teyzem " tebessüm edip " tabi ki hemen koyuyorum" diyip tabak çıkarmaya başladı kekide dilimliyip tabaklara yerleştirdi, tabakların yanınada çatal koyup önümüze koydu "afiyet olsun" diyip mutfaktan çıktı.

Ozi keki hunharca yerken 4. Tabağını istedi " yuh lan 3 tabak yedin daha da mı ?" Dedim şaşkınca kendisine bakarak " ne var lan erkeğim işte erkekler siz kadınlar kuş gibi yemiyoruz " gözlerimi devirip " her erkek senin gibi 3 dolu tabak hunharca kek yemiyo " dedim oda gözlerini devirip " kıskanmayın ulan" dedi aha yine egosu yanına geldi " yine mi lan yinemi " dedim Ozi yüzüme bakıp " ne yinemi " dedi bende gözlerimi devirip " yine geldi" dedim sıkıntılı bir şekilde Ozi bana bakarak " kim geldi lan " dedi bıyık altından gülüp "egon !" Diye söylendim ve arkasından kahkaha attım Ozi bana umutsuz vakaymış gibi bakıp "benimde ödüm koptu kim geldi diye" söylenmeye başladı Ozi bu kelimeyi söyleyince daha da gülmeye başladım "gülme lan gülme " diye söylenmeye başladı " g gül gülmemi puhahah dur duramı yorum" diye konuşmaya çalıştım ' aramızda kalsın Ozi soğuk espirilerden nefret eder ve hemen iştahı kapa ır ' elindeki çatalı sertçe tabağa bırakıp " yemiyorum ulan yemiyorum " diye söylenmeye başladı " oğlum zaten kekin yarısını  yedin birde iştahım kapandı diyosun senin ki kapanmasında benim ki mi kapansın " diyip gülmeye başladım , benim söylediğim söze Erva'da katılınca daha çok gülmeye devam ettik.

Kekimizi yiyip salona geçerken karşımda gördüğüm kişi ile gözlerim kocaman açıldı 'gelmişti işte Buğra gelmişti ti de bunun burda ne işi var yav ' gözlerim fal taşı gibi açık bakarken Ozi'ye hesap soracakken gözden kaybolmuştu sinir herşeyi kendisi planlamıştı.

Buğra'yı gözrdüğümde bana söylediği sözler aklıma geldi bir anda ' sana o gün söylediğim sözler vardı ya , hepsi yalandı' demişti o gece bana be diye gelmişti o zaman bu çocuk "senin ne işin var burda" dedim sakin ama altında bir şey arar ses tonumla, yüzüme bakıp ne diyiceğeni bilmiyomuş gibi bakıyodu,"ben.... ben sadece senin nasıl olduğuna bakmak için geldim" dedi yüzsüz bir şekilde.

Hangi yüzsüzlükle benim yanıma geliyo " neden ?" Dedim kafamdakileri bir köşe itip " bilmiyorum sadece merak ettim" dedi düz ses tonuyla bu çocuk kafayı yemiş herhalde baksana ' neden?' Diyorum ' bilmiyorum ' diyo ben kafam allak çorbak oldu

Haaa 'çorbak nedir?' Diyosunuz hemen açıklayayım ' yeni buldum bir farklılık katayım dedim de tamam lan tamam  bir daha anlamsız şeyler söylemyicem desem yalan olur hahahaha.

Gerçekten de sinirlenmeye başladım " bilmiyosansa gelme evime yine yalan yanlış şeyler söyliyip...." diyip sinirden  ellerimi yumruk yaptım ne diyicektim ' yine yalan yanlış şeyler söyiliyip kalbimi incitme mi söyliyicektim.
Oflayıp "kızım sana iyimisinz diyorum nasılsın diyorum sen gelmiş neden ? Diye soruyo" ne diyo lan bu " çık git evimden !" Diye bağırdım "çık lan çık birde banim karşıma geçmiş 'nasılsın?' Diye soruyo " dedim bağırarak yüzüme anlamsız bir şekilde bakıp kapıyı çarparak evden çıktı "Oğuzhan gel yanıma lan" ye bağıdım sinirle,Oğuzhan yanına koşarak geldi " ne oldu ?" Dedi yapmacık şaşırarak bende yüzüne alayla bakıp " acaba ne oldu" dedim imayla salak yav  " vallahi benim bir suçum  yok " dedi ellerini havaya kaldırarak " ulan sen niye benim işlerime burnunu sürtüyon yav" dedim sinirle " ne yapayım g*tümümü sürtiyim tövbe estafurullah tövbe yarabbi tövbeler olsun çok tö.....

Hemen sözünü yarıda kesip " imana mı geldin,hoşgeldin" dedim alaylı bir tavırla " hoşbuldum" dedi

salak lan bu çocuk harbiden bak kalbimden söylüyom ha

"Lafı çevirme lan, bana bak birdaha benim işlerime karışırsan...

Bölüm devamı...

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Oct 07, 2016 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

SAKLAMBAÇHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin