Treba de baieti

5.1K 128 6
                                    

Ivan la sunat pe Olivar sa se intalnesca cu el la o cafenenea, intre timp eu ma imbracam, dupa ce a terminat de vorbit Ivan a inchis.
-Draga mea tu stai acasa merg doar eu sa vorbesc cu el.
-De ce? Vreau si eu sa vin.
-Am zis nu,vreau sa vorbesc sa vad ce are in capul lui al prost ,nu vreau sa te amesteci sa iti faci rau.
-Dar vreau sa vin.
-Stai cu mama acasa si daca ai pofta de ceav,sau vrei sa manci ii spui si iti da.
-Bine.
-Hai pui nu te supara. Nu stau mult, ok.
-Bine.
-Eu am plecat.
Eu m-am pus in pat, si ma uitam pe pereti. Am primit un mesaj de la Ivan ca totul e ok si acum astepta sa vina Olivar.
Ivan era in fata lui Olivar.
-Hei ce faci Olivar?
-Bine de ce mai chiemat?
-Pai e vorba de Bella.
-Ce anume,nu mai stiu nimic de ee, imi e dor de ea.
-Pai e mai delicata treaba.
-Rupeo odata zi ce e.
-Bella e insrcinata cu tine.
-Nu cred sunt tati vai ce ma bucura,unde e?
-La mine.
-Ce? Cum ? De ce e la tine?
-Am avut grija de ea,cand tu te plimbai cu toate fufele ok.
-De unde sa stiu ca e copilul meu si nu al tau?
-Ba tu esti chiar prost cu diploma sa mor eu. Si inca un lucru eu nu m-am atins de ea.
-Na bine vreau sa o vad.
-Ok hai ca mergem la mine si vorbesti si cu ea.
Am mers spre masina sa urcam in ea. Am uract si am mers acasa eram umpic iritt din cauza lui Olivar, ma gandeam ca poate o pierd pe Bella si nu vroiam asta, pot sa spun tare si raspicat ca o iubesc. Am ajuns acasa si am intrat.
-Bella vrea cineva sa te vada.
-Bine vin cum.
Cand am coborat jos i-am vazut fata lu Olivar, si mi se stricase toata ziua.
-Ce vrei, lasa-ma in pace,du-te la idioata aia cu care te tinea de maina pe centru.
-Iubito o sa fiu tati,si asta ma facut sa ma schimb.
-Sigur ca da acum 5 minute ai deveni un alt om nu? Hai sa fim seriosi pe cine minti tu ca nu tine credema.
-Te rog mai dami o sansa.
-Nu, mai bine cresc copilul asta singura de cat sa mai fiu cu tine,asa ca lasa-ma.
-De ce esti rea?
-Am zis sa ma lasi.
Si am urcat scarile sus, iar el a venit dupa mine, si ma prins de mana. Si mi-a sopitit la urechie.
-Ai uitat ca te-am salvat de acel violator,ca daca nu si acum era cu tine,asa ca imi esti datoare.
-Du-te dracu.
Si am alergat pe scari plangand.
-Ba frate ce iai zis?
-Eh adevarul,adica daca nu eram eu si acum era cu ala.
-Tu chiar nu ai ce face. Mai bine nu iti spuneam ,ca si asa Bella nu a vrut sa sti de copil.
-Haha,ce sa iti zic. Ori cum e copilul meu.
-Ok e al tau dar nu til va da Bella.
-Mai vedem noi.
Olivar a plecat iar eu m-am dus repede la Bella sa vad cum e si daca mai plange..

 Sex cu o minoraUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum