Tatal grijuliu

4.4K 121 5
                                    

Ivan se trezise mai devreme si a luato pe amica ca sa ii dea sa pape de dimineta. El isi punea cafeau si si lapticul micutei. A puso in carucior si ia pus babetica la gat sa nu se murdareasca. Si ii da sa manace eu m-am trezit si m-am intins in pat si nu am vazut pe nimeni langa mine. Am luat halatul si am coborat jos,sa vad ce face lumea. Ivan era asa grijuliu, chiar ma bucuram ca il vedeam asa atent cu micuta noastra,dupa ce a papat fata lu tata, a luato in brate si a puso pe umar ca sa ragaie. Dupa ce a ragai sa dus cu ea sus si a puso in patut,si dupa a venit in bucatarie. Ma pupat pe frunte si mi-a pus sa manac, si telefonul lui Ivan a inceput sa sune, era Olivar.
-Ba ce mai faci? Am auzit ca a nascut zdreanta,vreau sa imi vad fata.
-Vorbeste frumos,ca nu iti permit sa imi jignesti sotia si nu o sa vezi pe nimeni pa.
Si ia inchis telefonul, si a inceput sa injure.
-Ce sa intamplat iubitule?
-Olivar vrea sa o vada pe amica,si i-am zis nu.
-Bine ai facut ca nici eu nu eram deacord cu asta.
Dupa ce am mancat iar ne-am pus iar in pat dar de data asta pitica noastra era in patut, si noi simguri in pat. Ivan a inceput sa ma muste de nas si sa ma gadile,eram asa fericita ca aveam o relatie asa frumoasa. Dar simteam ca asta nu mai dura mult,si de o data auzim batai la usa m-am ridicat si am mers jos sa deschid usa. Era Olivar i-am inchis usa in fata dar a bagat pitiorul intre prag si usa si a intrant.
-Bai date ca nu am chief sa iti vad fata eu vreau sa o vad pe amica.
-Nu ai ce sa vezi nimic,iesi afara.
Ivan a auzi si a coborat jos repede.
-Bai mai incet ca doarme si nu vreau sa o trezesti.
-Vreau sa imi vad fetita .
-Nu ai sa o vezi.
A trecut si de Ivan si a urcat pe scari si a ajuns in dormitor si a luato pe amica in brate si a inceput sa planga.
-Tata e aici nu mai plange.
Ivan a intervenit.
-Nu e fetita ta si e a mea asa ca da sa o impac. Ai speriat copilul.
Olivar a vazut ca Ivan e nervos si a dato pe Aurora in brate la Ivan.
-De o data Aurora sa calmat si a inceput sa zambesca.
-Acum te rog sa pleci .
Iar Olivar a coborat scarile si a plecat.

 Sex cu o minoraUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum