Dupa ce a parasit Olivar casa, m-am pus in pat iar Ivan statea in pat si se uita la pitica lui cum doarme,si la mine. Nu putea sa isi scoata din cap cele petrecute. Era asa nervos dar uitanduse la cea mica ii trecuse tot. Sa ridicat din pat si a cobort jos sa isi faca un cei si lu bebe lapte in caz ca se trezeste.
Dupa ce sia facut ceaiul si lapticul a urcat sus. Si a vazuto pe amica cum se mica in pat. Si a inceput sa rada.
-Iubire trezestete. Uitate la aia mica. Sa vezi ce face.
M-am ridicat in capul oaselor si m-am sters la ochii,si am vazuto pe pitica cum isi baga piciorusele in gurita si se juca.
-Iubitule crezi ca va mai veni Olivar pe aici?
-Nu iubito,va fi bine nu te va mai supara.
-Daca tu zici iubirea mea.
-Te-ai gandit unde facem nunta si botezul ?
-Nu,hai sa hotaram impreuna.
-Ok scumpo. Trebuie lista de invitati si meniul locatie, decor totul iubito.
-Stiu puiu.
-Hai sa vorbim si cu mami tau si ne ajuta.
-Da ne poate ajuta.
Am coborat jos si am luato si pe amica cu noi. Nu stiam toti la masa sa hotarat unde va fi locatia.
-Hai sa facem la hotelul Milan,e locatie frumoasa, si la biserica sfanta Ana, pentru nunata si botez.
-Ti-am zis ca mama ne ajuta si gasim tot. Pai maine mergem si vorbim la hotel si la biserica.
-Multumim mami te iubim.
-Nu aveti pentru ce, maine o puteti lasa pe amica cu mine cat mergeti sa vorbiti.
-Multumim .
Si am uract sus si ne-am pus iar in pat,si am inceput sa ne jucam cu prichindelul nostru,si era asa frumos si radeam si zambeam. Era tot ce ne-am dorit.
CITEȘTI
Sex cu o minora
RandomO tanara de numai 16 ani a ajuns sa zapacesca lumea care trecea pe langa ea doar cu o privire perversa si un ranjet.