Bölüm-1 Miras

1.1K 22 2
  • İtfaf edildi Sevgili İkizciğime
                                    

Bu bölüm aşırı sıkıcı. hatta ilk 2 bölüm sıkıcı. Katlanırsanız bir sonraki bölümler gayet güzel. Ben bile sıkıcı buluyorum ma nasıl aksiyon katarım bilemiyorum. Teeşkkürler...

---------

Biraz aşağı... Birazcık yukarı... Birazcık daha yukarı... Tamam! Bu onun belki de her hafta yaptığı gündelik bir iş olmuştu. Odasında bir eşya en fazla 10 gün aynı yerde kalırdı. Bunu adet edinmişti, sürekli odasını ters düz eder yeni bir düzen oluştururdu. Onun bu hal ve tavırları nasıl bu kadar zeki olduğu konusunda soru işaretleri oluşmasına neden oluyordu. Ama yine de o Deniz’di, ve Deniz'de buydu...

Annesi kapıdan içeri ağlayarak girmese bunu yapmaya saatlerce devam edecek yatak örtüsünü, duvarlardaki posterleri değiştirecek, bir kahve molası verip biraz ders çalışacaktı. Ama annesinin verdiği kötü haber onu yatağının konumunu beğenirken yakalamıştı. Annesi hıçkıra hıçkıra "Deden gece uykusunda ölmüş." demişti. Deniz bir anda afallamıştı. Dedesi ölmüştü... Bu onun için kötü bir haberden çok acı bir gerçekti.

Dedesi ünlü bir yazar olan Onur Solakoğlu'ydu. Birçok kitap yazmıştı ama en ünlüleri bir seriydi ve 2012 yılında Türkiye'nin en çok satılanlar listesinin tahtına oturmuş ve şimdiye kadar hiç kalkmamıştı. Bu seri genç nesle hitap eden macera, aksiyon ve aşk karışımı 5 kitaptan oluşuyordu. Deniz hep bu kitapları dedesinin taslağıyken okumuş bazı yerleri değiştirmesi için dedesine istekte bulunmuş, dedesi de bir tanecik torununu hiçbir zaman kırmamıştı. Ama şimdi onun ölüm haberi Deniz'i adeta kamyon çarpmış üstüne de meteor düşmüş hale getirmişti.

Ağlayamıyordu. Bunun nedeni boğazındaki o yutamadığı şey miydi, yoksa dedesini yeterince sevmemesi miydi? Tabi ki de dedesini çok seviyordu. Kesin şoka girmişti bunun başka bir nedeni olamazdı. Dedesi şokun ne olduğunu bahçedeki çardakta ona bir sohbet sırasında anlatmıştı. Dedesinin yeşilimsi ela gözleri... Mutlu olduğunda onun en belirgin özelliği buydu. Bunları düşünürken Deniz'in yanağına dolgunca bir gözyaşı beliriverdi ve sonra...

MirasHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin