,, Našel jsem tvůj deník '' Řekl Fred se škodlivým úsměvem ,, Tak mi ho naval chytráku '' ,, Nedám vím, že tam jsou důležité informace, ale dám ti ho za dohodu '' ,, Jakou '' Řekla jsem naštvaně ,, Že odejdeš na jinou kolej a všem řekneš s nebelvíru, že se ti tu prostě nelíbí ''
Tak tohle bylo pro mě moc, ale je to deník mojí matky musím udělat cokoliv. ,, Dobře a můžu jít, ale do jaké chci " George se ještě usmál škodlivěji něco není dobře ,, ne, musíš jít do Zmijozelu!" Beze slova jsem odešla do společenské místnosti jestli udělám toto rozhodnotí. Buť mě bude celý neberlvír nenávidět když odejdu, a nebo nedostanu deník. Při tomhle přemýšlení jsem usnula.
,, Zbuď se Al'' Říkala mi do ucha Mia. ,,Mio musím s tebou mluvit, George chce, a-abych ( rozbrečela jsem se ) odešla do zmijozeju a v tom případě mi dá deník.'' ,, I kdybys šla do Zmijozelu chodila s Dracem je mi to jedno'' Objala jsem se s Hermi a utekla si hodit věci do tašky a říct Mcčíče že přecházím a ať mi dá ten blbec můj deník jinak ho zabiji vlastní rukou!
Už pomalu odcházím od nebelvíru a jdu do zmijozelu. Nevadilo by mi to, ale ty obličeje od Freda, Rona, Levandule a od všech okrem Hermi která o tom ví a George který se škodlivě směje... Nemohu takhle být George je zrůda!
Vstoupila jsem do zmijozelké společenské místnosti. Je to temné místo, ne jako nebelvír plný barev a tepla, je to tu chladné a smutné musím to tady zpravit nějak. Hele kdo tu je Pansy a zmijozelský princ ,, Ahoj Al tak už jsme tě tu čekali tady máš hábit a tam budeš mít pokoj s Pansy, ale když tak můžeš přespat i u mě ( Při tom vtipně zahýbal obočím a mrkl ) ''
Okamžitě si toho všimla Pansy a vzala mě za ruku a odtáhla do pokojů. ,, No a tady spíš ty a hned vedle spím já, myslím, že se ti tu bude líbit'' Usmála se a odešla nejspíš za Dracem. Okamžitě jsem vzala deník co mi George teda Weasley dal a začala znovu luštit není možné, že bych ho nevyluštila. Však jsem strašná šprtka, a proto si s Hermionou rozumíme šprtky 4ever.
Po několika hodinovém luštění mi vyhládlo v břicho a já si uvědomila, že bych mohla už na večeři jen přece neumřu tu hlady. Pomalu jsem se vyplížila s koleje a trochu uvažovalo jak se jde od zmijozelu do síně však síla zvyku je těžká, jednou si zvykneš a pak to ztratíš jako moje přátele.
Nejhorší bylo otevření dveří od síně ty nevěřící pohledy na mě a pak ten pohled od toho debila, ano Weasleyho, ale musím to zvládnout musím žít dál. Otevírám těžké dveře do síně a koukám se na ty pohledy Mia to nějak neřeší, ale celý nebelvír mě sleduje jako mostrum, které bohužel asi teď na škole jsem. Jsem ta holka co zradila kolej.
Pomalu jsem si chtěla usednout k nebelvírskému stolu, ale jak mě viděla Mia kývla ke stolu za mnou ano stolu hadů, stačí se tam jen podívat a vidím to slizké zvíře a ne nemyslím Craba a Goila i když stačí se mrknout jen na ten obličej. Brrr.
Bleskově jsem se vytočila o několik stupňů a zamířila k zmijozelu usadila jsem se naproti Pansy a Draca který mi dal do ruky nějaký lísteček a mrkl na mě. Okamžitě jsem ho otevřela a ano zvědavost je sviňka. Bylo tam rukopisem napsáno : ,, Milá, úžasná Alicje přijď prosím přesně po 10 minutách po večeři do astronomické věže. Jinak řečeno chci pozvat na rande''
Bylo mi jedno co píše, zahřálo mě to, ale měla jsem hlad jako prase tak jak bylo hned jídlo na stole začala jsem jíst a ne pomalu.
Došla jsem pomalu k astonomické věži a tam viděla Draca v bílé košili a jeho rozcuchanými blonďatými vlasy ... Uuuu on je tak sexy :3 řekla jsem si pro sebe v duchu a zasmála jsem se při tom. Draco se pomalu, ale jistě otočil ke mě. ,, Tak přece si přišla ( a měl při tom ruce za zády ) už delší dobu jsem ti chtěl říct, že - že tě chci a chtěl '' Ani nedořekl větu a začala jsem ho jemně líbat na ústa, spolupracoval semnou. Asi po minutě a půl jsme se odtrhli a on dopověděl větu ,, A chtě bych jestli bys nechtěla být na vánoce u vás poslal bych otci sovu. '' A políbil mě na čelo. Já jsem se škodlivě zasmála a políbila ho na krku a přitom mu dělala 'malinký' cucflek. Přesunuli jsme se k zabradlí a jsem si na něj a začala Draca opět líbat.
Oproti George líbal opatrně a jemně, jakoby se bál což se mu nedivím, protože jsem celkem drak... skousl mě do rtu a při tom mi dal do ruky růží. ,, Zlato už musím'' A políbil mě na rty. Po jeho odchodu jsem zůstala sedět na zabradli a přemýšlela...
-------------------------------------------------------------------------------------
Ahojky už je tu zase po dlouhé době kapitolka :)
847 slov :P
ČTEŠ
Láska na první pohled?! (momentálně se spravuje)
FanfictionJmenuji se Alicja Wende jsem z Polska. Je mi 14 Moji rodiče jsou kouzelníci oba dva. Jsem velmi zdatná, ale učila jsem se jenom z knížek nemám totiž hůlku nic. U nás v Polsku je škola kde dostáváš dopis až v 15. Ale jak jsem tak ráno vstala přišel m...